Monica P.O.V

1.9K 69 0
                                    

6 DALIS

MONICA P.O.V

Niall yra  pats nerealiausias, juokingiausias ir romantiškiausias žmogus, kokį tik esu sutikusi per visą savo gyvenimą.

Niall patiko man nuo pat  "One direction" grupės atsiradimo, buvau užkietėjusi Niall'erė. O dabar, kai gavau progą jį pažinti,aš negaliu negalvoti apie jį. Nuo pat pirmo mūsų susitikimo, pajaučiau jam kažką tokio, ko niekada nesu jautusi, bet kokiam kitam vaikinui. Niall- ypatingas. Kažkodėl jaučiu, kad baigiu pamesti dėl jo galvą, bet juk tai gerai, manau.

Išėjom iš viešbučio ir Niall iš karto kažkam puolė skambinti. Pamaniau, kad kviečia taksi, bet už keliolikos minučių laukimo, prie mūsų privažiavo juodas limuzinas. Aw... Niall, kaip tikras džentelmenas, atidarė duris, kad įlipčiau pirma, o po to, ir jis pats įsėdo. Limuzinas pajudėjo. Mano galvoje iškilo daugybe klausimų, tačiau sugebėjau Niall paklausti tik to, kur važiuojam, bet Niall, tik pasakė, kad tai bus staigmena. Patikėjau juo. Važiavome gal pusvalandį ir visą tą laiką aš vien prasijuokiau, kai jis pasakojo įvairias istorijas. Kai su juo būnu, negaliu nesišypsoti arba nesijuokti. Tai neįmanoma.

Limuzinui sustojus, Niall išlipo pirmas ir ištiesė man ranką. Išlipau ir sustingau, kai pamačiau, jog mes stovim prie didelio ir prašmatnaus restorano. Įėję į vidų susiradome laisvą staliuką. Užsisakėm valgyti ir šampano, nors pripažinsiu jo visai nenorėjau, bet turbūt Niall žodyne žodis "ne" vartojamas tik labai retais atvejais.

Po valandos, jau pavalgę ir susimokėję už vakarienę, vėl sėdom į tą patį limuziną ir nuvažiavom į parką. Ilgai kalbėjom, vaiksčiojom. Viskas buvo nuostabu, iki tol, kol už mūsų nepradėjo "klykti" pamišusios Niall fanės. Teko nešdintis iš parko ir kuo greičiau, kad liktume gyvi, nes Niall sako, kad jos kartais gali būti nenuspėjamos.

Jau po vidurnakčio grįžome prie viešbučio, kuriame esame apsistojusios su Emile. Niall pasisiūlė palydėti, aš sutikau.

Prieš atsisveikinant Niall pabučiavo man į skruostą.

- Nenoriu skubėti, todėl labos nakties.- pasakė Niall ir išėjo.

- Labanakt.- pasakiau ir nusišypsojau.

Įėjau į kambarį. Emilė jau miegojo, todėl pamaniau, kad man pats metas padaryti tą patį. Nuėjau į vonią ,nusiprausiau ir persirengiau. Grįžusi iš jos, dar pasiėmiau telefoną ir įėjau į twitter'į. Niall jau buvo parašęs man skirtą tweet’ą. "Ačiū už nuostabų vakarą, tai buvo nuostabu. xx"

 

Aw... jis mielas, pasakiau sau mintyse ir padėjusi telefoną atsiguliau į lovą, greit užmigau, nes buvau labai pavargusi.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora