53 DALIS

1K 36 9
                                    

-          Bet kaip?- susirūpinusiu balsu paklausiau.

-          Ištikrųjų aš ir pati nelabai žinau. Zayn man mažai ką pasakė. Bet tas namas buvo iš tiesų šaunus ir man labai patiko, o dabar BUM ir nebėra.- pasakė Per.

-          Oh.. man taip pat. Tai ką dabar Niall darys?- paklausiau.- Kur jis gyvens?

-          Kol kas jiems dar turas, tačiau kiek žinau, tai pas Harry. Ir dar, žinojai, kad Liam išsiskyrė?- paklausė manęs Per ir net pati nepajutau, kaip mano žandikaulis atvipo.

-          Kaip tai? Kodėl? Aš nesuprantu, nebuvau tik savaitę, o jau tokios naujienos.

-          Jis vėl su Dani. Yeeey. – pradėjo džiūgauti Perrie.

-          Dani? Tai čia tipo ta ankstesnė jo mergina?- paklausiau.

-          Yep. Man ji labiau patinka, o Soph.. na, ji irgi šauni, bet Dani yra kur kas geresnė. Ir Elei ji labiau patinka, kaip ir man. Nesistebiu, kad ir Liam be jos negali.– pasakė Per.

-          Na bet ir naujienos. – nusijuokiau.

-          Žinau, vienos geros, kitos blogos. Bet viskas gerai. O kaip tau su Harry? Mažai naujienų apie jus. Pradedu sunerimti.

-          Um..man jau metas, susiskambinsime vėliau.- pasakiau, nes nenorėjau atsakyti į jos klausimą.

-          Pala pala pala.. Kas vyksta, Em?- paklausė Per.

-          Nieko.

-          Juk žinau, kad dabar man neatsakysi, kad ir kaip norėčiau. Ar jums, draugužiai, viskas gerai?- paklausė.

-          Ne. Mes išsiskyrėm. –pasakiau.

-          Ką? Kodėl?- pradėjo klausinėti.

-          Taip geriau mums abiems. Iki Per.- pasakiau ir baigėme pokalbį.

Perrie P.O.V

Ji išsiskyrė su Harry, o Zayn man apie tai nieko net nepranešė. Turiu jam paskambinti, nes tas nežinojimas tuoj mane pribaigs. Juk turėjo būti tam priežastis, kad jie išsiskyrė.

-          Sveika mažute.- pasakė Zayn savo švelniu balsu, nuo kurio net suvirpėjau. Buvo gera išgirsti jo balsą, tačiau dabar man rūpi Em.

-          Sveikas. Kodėl man nesakei, kad Em išsiskyrė su Hariu?- iš karto ėjau prie reikalo.

-          Išsiskyrė? Iš kur visa tai ištraukei?- paklausė Zayn ir aš jau visiškai pasimečiau.

-          Na nežinau, katik kalbėjausi su Emile ir nors nenoriai, tačiau man taip pasakė ji.- pasakiau.

-          Oh… net nežinojau. Na, ta prasme žinojau, kad kažkas ne taip, nes vadyba jam liepė su ja išsiskirti, tačiau maniau, kad jie tai išsisaiškino.

-          Vadyba? Kodėl?- pradėjau klausinėti.

-          Oj nežinau nežinau, mažute. Aš viską išsiaiškinsiu ir viskas bus gerai. Ir dabar turiu eiti, nes tuoj bus repeticija.- pasakė Zayn.

-          Gerai gerai meile. Pakalbėsim vėliau. Bučkis.- pasakiau ir padėjau telefono ragelį.

Dabar, manau pats metas pradėti krautis lagaminus ir rytoj su merginomis į LA. Oh… kaip nekantrauju.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang