41 DALIS

1.2K 34 1
                                    

-          Ko nepasakei? Kas atsitiko?- susirūpinusiu balsu paklausė Harry.

Tačiau netrukus į mano akis pradėjo plūsti ašaros, kurios bet kurią minutę galėjo nuriedėti mano skruostais. Tačiau aš niekaip neįstengiau pasakyti jam, kad išvykstu. Ir ilgam. O tas žinojimas, kad nematysiu savo vaikino, mane tiesiog žlugdė.

Netrukus mano skuostu pagaliau nuriedėjo viena ašara, o po jos sekė dar viena. Tai pamatęs Harry mane stipriai apkabino.

-          Pricese, kas negerai? Ką norėjai man pasakyti tokio svarbaus, kad net pravirkai?- Jis pradėjo klausinėti, tačiau jo glėbyje aš iš karto nusiraminau.

-          Aš myliu tave.- Pasakiau Hariui ir pažvelgiau į jo žalias, pilnas susirūpinimo akis, kuriose aš paskendau.

-          Aš labiau.- Pasakė Harry iš švelniai pabučiavo.

Taip ir neįstengiau jam pasakyti, kad turėsiu išvykti. Ruošiausi, bet negalėjau. Man buvo per daug sunku visa tai padaryti.

***Vakare***

Vakare vyko koncertas. Abi su Monika išrinkom vaikinams rūbus, dainas ir visa kitą. Kai vaikinai išėjo į sceną, pasilikom užkulisiuose.

-          Pasakei jam, kad išvyksti? – Paklausė manęs Monika.

-          Ne, dar ne. Šiandien bandžiau, bet tiesiog neįstengiau to padaryti.- Atsakiau.

-          Bet tu juk supranti, kad kuo ilgiau tempsi, tuo sunkiau jums bus išsiskirti.

-          Mes neišsiskirsim.- Pasakiau piktai.- Mes tiesiog ilgą laiką nesimatysim, o tai yra skaudžiausia.

-          Gerai, jau, gerai. Pati žinai, kaip tau geriau.- Pasakė Monika ir garsiai nusižiovavo.

-          Kažkas vakar negalėjo užmigti.- Nusijuokiau.

-          Šaaa.- Pasakė Monika.

-          Kodėl? Tu man kažko nesakai? – vėl garsiai nusijuokiau.

-          Nu nieko. Viską tu žinai ,todėl nieko neslepiu nuo tavęs.

-          Tikrai? – Dar kartą jos paklausiau, nes nepatikėjau jos žodžiais.

-          Ne. – Monika susigėdo.

-          Tai pasakok, pasakok. – Vis nekantravau sužinoti viską, kas vakar įvyko tarp Monikos ir Niall.

-          Nu mes vakar tiesiog kalbėjom ir tiek. – vis bandė išsisukinėti Monika.

-          Taip, taip.. Patikėjau. – pasakiau ir apsimečiau, kad supykau.

-          Gerai jau gerai, papasakosiu.- Nebeiškentusi mano zyzimų pasakė ji.

-          Aš klausau.- Su plačia šypsena veide pasakiau.

-          Niall vakar mane pakvietė romantiškai vakarienei ir tiesą pasakius jis iš ties romantiškas.

-           Vakarienei? –Nusijuokiau. – Na, tai tikrai panašu į Niall. Tai kai visi pavalgėm, jūs vėl ėjot valgyti? – vis nenustojau juoktis.

-          Nu tu klausykis.

-          Gerai, klausau. – vos galėjau sutramdyti savo juoką.

-          Ir mes gėrėme tik šampaną.- Pasakė Monika.

-          Tai čia nevisai buvo vakarienė. – vis dar juokdamasi pasakiau.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Onde histórias criam vida. Descubra agora