47 DALIS

1.1K 37 4
                                    

-          Kas per velnias? – vis dar negalėjau patikėti tuo, ką matau laikraščiuose.

-          „Modest“ tau nemelavo. Dabar reikia tik tikėtis, kad Emilė to nepamatys. – Susirūpinusiu balsu pasakė Monika.

-          Bet čia kažkokia nesąmonė. Aš negaliu patikėti, kad jis tikrai tai padarė. – Buvau sumišęs ir piktas.

-          Ša ša.. nurimk Harry, mes ką nors sugalvosim.- vis ramino mane Monika.

-          Tikiuosi, nes nenorėčiau, kad Emilė perskaitytų tokius dalykus, kaip „Harry Styles vėl laisvas“ arba geriausiai- parodžiau pirštu į vieną antraštę.- „Harry Styles paliko savo merginą dėl kitos?“ Nekenčiu „Modest“- surėkiau.

-          Gerai gerai, nurimk Harry. Dabar reikia pagalvoti ką darysim su Kendall kol ji dar neatvyko.- pasakė Niall ir atsigėrė kolos.

-          Turiu pradžiuginti, ji jau atvyko.- pasakiau.

-          Kaip tai? – nustebo Monika.

-          Ji atvyko ir dabar yra pas mane namuose.

-          Gerai, jau darosi neaišku. Bet Em jos nematė ar matė?- paklausė Monika.

-          Ji ją matė, nes...aj nesvarbu. Nežinau ką daryt.

-          Ah...sugalvojau.- staiga pasakė Monika.

-          Sakyk!- abu vienu metu pasakėm su Niall.

-          Šiek tiek domėjausi apie ją prieš tai. Ir suradau daug informacijos apie tai, kad ji vis nesėkmingai bando tapti modeliu.-pasakė Monika.

-          Taip, tęsk.-pasakiau.

-          Tai aš pagalvojau, kad galėčiau pakalbėti su savo tėčiu, kuris yra kažkokios žymios modelių agentūros savininkas, jis tikrai padės.- pasakė Monika ir nusišypsojo.

-          Ak tu mano genijau.- pasakė Niall ir pabučiavo Monikai į skruostą.

-          Na, tai ką manai?-Paklausė manęs Niall.

-          Hm...nežinau.. o manai tikrai pavyks?-paklausiau.

-          Aišku pavyks. Dabar pat paskambinsiu tėčiui, o tuo tarpu, Harry, gal galėtum sužinoti jos pagrindinius duomenis, kurių gali prireikti. Na žinai, vardas, pavardė, gimimo vieta ir kiti dalykai.- pasakė Monika ir pakilo nuo krėslo.

-          Taip, žinoma.

Monica P.O.V

Sugalvojau patį idealiausią būdą pašalinti tą Kendall iš stilistės pareigų ir iš Hario, bei Emilės gyvenimo. Manau, kad pavyks. Tad nieko nelaukdama paskambinau tėčiui. Po dviejų signalų jis atsiliepė.

-          Monikute, kaip gerai, kad paskambinai. Mes su mama tavęs labai pasiilgom.

-          Oh..sveikas tėt. Aš taip pat jūsų.-pasakiau.

-          Girdėjom susiradai berniuką, norėtumėm jį pamatyti. Na, pasakok kaip tau sekasi.

-          Na, puikiai girdėjai.- nusijuokiau.- puikiai sekasi ir žinai tėt, skambinu su vienu labai svarbiu reikalu. Tikiuosi, kad galėsi padėti.

-          Žinoma, kad galėsiu, kaip aš galiu nepadėti savo nustabiąjai dukrelei.

-          Na, viena mano draugė vis bando tapti modeliu ir jai niekaip nepavyksta, tai pamaniau, kad galėtum jai padėti. Ji tikrai nuostabi.- turėjau primeluoti tėčiui, kad Kendall mano draugė.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Where stories live. Discover now