54 DALIS

1.1K 34 3
                                    

Harry P.O.V

Rytas. Oh…galva plyšta, o miego trūkumas mane tuoj pribaigs. Daugiau niekuomet nebeklausysiu Louis ir nebeisiu į klubus.

-Vaikinai, keliktės!- pasigirdo Paul balsas iš kažkur.

- Neee, kiek valandų?- paklausė Niall užsiėmęs už galvos.

- Penkios ryto!! Tu turbūt juokauji. Miegojau gal tik valandą.- Sušaukė Louis.

- Man nesvarbu. Keliatės, prausiatės ir važiuojam į oro uostą. Laukia ilgas skrydis ir nepamirškit, kad šiandien dar turit koncertą.- pasakė Paul ir nuėjo pas autobuso vairuotoją.

- Negaliu, galvą skauda.- suinkšė Louis.

- Ne tau vienam.- pasakiau ir atsisėdau ant lovos.

- Gerai, nežinau kaip jūs, bet aš keliuosi.- pasakė Liam ir išėjo.

- Dabar jau pradedu pavydėt Liam.- pasakė Niall ir atsistojęs nuėjo prie šaldytuvo.

- Aš taip pat. Galėjom paklausyti jo, kai bandė atkalbėt nuo ėjimo į klubą, todėl jam vienam dabar nėra jokių pagirių požymių.- pasakiau ir pradėjau rengtis. Louis padarė tą patį.

Pavalgę ir susitvarkę, visi atsisėdom ir aptarinėjom tolimesnius planus ir šiaip kalbėjom apie viską.

-          Ėj, pala, o kur Zayn?- paklausė Niall ir visi pradėjom žvalgytis.

-          Tik ne tai...- pasakė Liam ir visi pradėjom juoktis.

-          Einu jį pažadint.- pasakė Louis ir nuėjo pas Zayn.

-          Harry, tu šiandien geresnės nuotaikos ar kas tau čia?- paklausė Liam.

-          Oj neklausk. Gal tik taip atrodo, bet iš tiesų jaučiuosi klaikiai.- pasakiau.

-          Gal jau dabar papasakosi mums kas nutiko su Emile?- vėl paklausė Liam.

-          Pagaliau atsibudo gražuolė.- pasakė Louis ir nusijuokė, o Zayn ėjo iš paskos, visas apsimiegojęs.

-          Mums visiems šiandien ne pyragai. – nusijuokė Niall.

-          Taip neatrodo.- pasakė Zayn.

-          Tu gal eik apsirenk.- nusijuokė Liam, nes Zayn buvo tik su trumpikėmis.

-          Aprenk.- pasakė Zayn.

-          Oj ne ne.. eik pats ir greičiau, nes neužilgo jau būsim oro uoste.- paragino jį Liam ir Zayn pagaliau prisiruošė eiti apsirengti.

-          Na, tai apie ką kalbėjot prieš tai?- paklausė Louis.

-          Oh.. tiksliai. Harry, papasakok mums, mums neramu dėl tavęs.- pasakė Niall.

-          Čia apie Emilę?- pasitikslino Louis.

-          Aha, apie ją.- pasakė Liam ir nusišypsojo.

-          Tai kad net nežinau ką ir pasakot. Ji nebenori su manimi kalbėtis ir mano, kad aš ją palikau, nors taip nėra. – pasakiau.

-          Bet ji juk turi žinot, kad tai ne tavo kaltė, tai vadybos kaltė. – pasakė Liam susirūpinusiu balsu.

-          Bet svarbiausia yra ne tai. Svarbiausia yra tai, kad ji man pasakė, jog su manim ji niekada nebus laiminga ir tai mane tiesiog sužlugdė iš vidaus.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Onde histórias criam vida. Descubra agora