23 DALIS

1.6K 47 4
                                    

Tai iš tiesų keista. Visi susirinko atšvęsti mano pasveikimo proga. Ah... aš juos visus taip myliu. Dabar, kai pagalvoju, ankščiau mano gyvenimas buvo nieko vertas. O dabar jis pamažu įgauna prasmę. Turiu patį tobuliausią vaikiną, nerealius draugus, šeimą, darbą. Viską. Aš jaučiuosi tikrai labai laiminga.

Visi susėdome svetainėje ant sofų ir kalbėjomės.

-          Zayn, Louis. Kur jūsų panelės? – nedrąsiai paklausiau, nes tik Elės ir Perries trūko mūsų vakarėlyje.

-          Um... Perrie koncertiniame ture su merginomis. Rytoj turėtų jau grįžti. – Zayn atsakė linksmu balso tonu. Ir matėsi, jog jis jos labai pasiilgo.

-          O tiesa, turas. Aš jame turėjau pakeisti Perrie,   trumpam. Bet... – Nusijuokiau.

-          Rimtai? Turėjai skristi vietoj Per? – Liam paklausė.

-          Aha, bet mane užpuolė ir... Na, patys žinot.

-          Aš manau, kad nebelieskime šios temos.- Pasakė Sophia ir apsikabino Liam.

-          Taip. Ou... O Louis, kur Elė? – paklausiau.

-          Mes išsiskyrėm.- Jis atsakė liūdnu balsu ir nuleidęs galvą, pažvelgė į grindis.

-          Pala pala? Kaip suprasti? – Iš karto paklausiau. Visi irgi buvo sukrėsti.

-          Kas įvyko tas. Manau ne to susirinkome čia. – Pasakė Louis ir išspaudė menką šypseną.

-          Na gerai. Nebeklausinėsim.- ir su šiais žodžiais pasigirdo skambutis į duris.

-          Aš atidarysiu.- pasakė Monika ir nubėgo atidaryti durų.

Netrukus į svetainę įžengė Perrie.

-          Per. – pribėgau ir draugiškai apsikabinau.

-          Sveikutė.- atsakė Perrie.

-          Hey. – tarė visi likę.

-          Kaip taip greit grįžai iš turo? – paklausiau ir nuėjau atsisėsti prie savo Hariuko.

-          Nelaukėt? – Nusijuokusi paklausė.- Ne nee. Skridom privačiu lėktuvu, todėl spėjome ir šiandien. O kaip tu? Aš taip išsigandau kai sužinojau, kad tave užpuolė.

-          Viskas gerai.

-          Ahm... mes turime jums naujienų.- Pasakė Zayn ir apsikabino Perrie per liemenį.

-          Oooo mums patinka naujienos. – Harry linksmai pasakė.

-          Mes su Perrie susižadėjome.- Pasakė Zayn, o Perrie parodė nuostabų žiedą ant rankos.

-          Wow.. tai šaunu, na tai tiesiog nuostabu. – Visi buvome sužavėti ir labai džiaugėmės dėl jų.

Vakarėliui jau įpusėjus.

Vieni šoko, kiti maudės baseine, kalbėjos. Žodžiu, nuotaika superinė. Tačiau ne visiem ji buvo tokia. Besikalbėdama su Perrie ir kitomis merginomis apie vestuves, pamergių sukneles ir visą kitą, mano dėmesį patraukė ant suoliuko sėdintis Louis. Tad nutariau nueiti ir pasikalbėti su juo. „Šiandien niekas neturi būti liūdnas“- tariau mintyse ir nuėjau pas Louis.

-          Hey. – pasakiau ir prisėdau šalia.

-          Sveika.- Liūdnu balso tonu atsakė Louis.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora