3 DALIS
- Sveikos panelės. Aš esu tiesiog sužavėtas jūsų pasirodymo ir jūsų gražių balsų.- pasakė tas vyras ir atsigėrė savo gėrymo.
- Labas, ačiū. -Monica pasakė man nespėjus net sureaguoti.
- Turiu jums pasiūlymą.- vėl prabilo jis.
- Klausom ,klausom. -Abi su Monica sutartinai pasakėme.
- Vienai garsiai vaikinų grupei reikia dviejų žavių panelių, kurios turėtų labai gerus balsus, galėtų patarti dėl vokalo, būtų kaip stilistės jiems. Ir jūs, panelės, esat tokios, kurių jiems reikia.
- Mes sutinkam. -Monika iš karto tvirtai pasakė, man ir vėl nespėjus įsiterpti ar sudvejoti dėl šio pasiūlymo.
- Tuomet labai šaunu, štai, jums adresas įrašų studijos ir kabinetas, į kurį turėsite ateiti. Rytoj norėčiau, kad atvyktumėte. Susipažinsite su vaikinais ir aptarsim, dėl darbo. Gerai?
- Gerai - abi su Monica pasakėme.
- Gero jums likusio vakaro ir susitiksime rytoj. Tiesa, rytoj 12:00 am jau būkite ten.- pasakė vyriškis ir netrukus dingo vakarėlio šurmūlyje.
Ir jis išėjo. Ilgai mes pačios vakarėlyje neužsibuvom, nes man labai paskaudo galvą, turbūt, nuo visų ,tų ,kokteilių, kuriuos gėrėm su Monica.
Jau 01:20 pm buvome namuose. Tik grįžus, nuėjau į dušą, o po jo, iš karto miegoti. Monica padarė lygiai taip pat.
Rytas
Pabudau nuo skaisčių saulės spindulių, kurie skverbėsi pro mano langą. Pažiūrėjau į laikrodį jis rodė... “Oh shit”- sušukau.
-Monica, jau 11:00 am. Už valandos turime būti įrašų studijoje!. - sušukau
- Tu ką, rimtai? - Monika greitai šoko iš lovos.
- Taip, greičiau.
Tai pasakiau ir greit nulėkiau į dušą, apsirengiau, pasidažiau, susitvarkiau plaukus ir išėjau iš vonios. Monika greit padarė tą patį. Liko 20 min, išsikvietėm taksi, jis atvažiavo už 10 min. Kol sėdėjom taksi automobilyje, daug kalbėjom ir tik po visai ilgo mūsų pokalbio, supratom, jog mes, net nežinom kokiai vaikinų grupei, būsim, tarsi dešinioji ranka. Labai daug galvojom, kas tai galėtų būti. Buvo daug variantų: Big time rush, The wanted, o gal net One direction. Paskutinis variantas privertė net nusijuokti. Tokiai grupei tikrai asistenčių nereikia.
Taksi privažiavo prie įrašų studijos. Ji buvo, tiesiog milžiniška. Įėjusios į pastatą susiradom kabinetą, kurį mums nurodė, tas vyras. Atsidarėm duris, o čia...
“Oh my...” - mintyse pasakiau, tai negali būti tiesa…
VOUS LISEZ
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanfictionVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...