27 DALIS

1.4K 39 0
                                    

-Kaip tai išsiskyrėt? Bet kodėl? - Louis vis dar negalėjo patikėti, kad tarp manęs ir Harry viskas baigta.

-Louis, prašau nebeklausinėk manęs apie jį. Ši tema man dabar per daug skaudi, todėl nenoriu apie tai kalbėti.-Atsakiau ir bandžiau neverkti. Kol kas man pavyksta.

-Na gerai, nebekalbam apie Harry. Ir aš puikiai suprantu, kaip tu jautiesi, nes pats neseniai buvau tokioje situacijoje. Ir tiesa, pamiršau pasakyti, kad Niall su Monika,bei Zayn ir Liam šiandien bus pas mus, nes jie norėjo paskutinę dieną LA, praleisti pas mane. Tikiuosi tu nieko prieš?

- Aš tai tikrai nieko prieš, bet pala, o tu ne viešbutyje apsistojęs esi?- buvau tikrai susidomėjusi.

-Ne,-Louis nusijuokė- aš turiu didelį namą netoli LA. Tiesą sakant, visai šalia. Ir mes jau atvažiavom. - Louis pasakė ir įvažiavo pro didelius vartus. Netrukus mes atsidūrėme prie milžiniško namo.

-Wow.- tariau išlipusi iš mašinos. Aš buvau nustebusi.

-Tikiuosi patinka. Ir kaip matau, jau visi atvažiavę. –Louis nusijuokė, kai išgirdome garsią muziką, sklindančią iš namo.

-Labai patinka. Am... o čia bus man kambarys? Nes nesu nusiteikusi linksmintis dabar. –Paklausiau ir abu įėjome pro duris.

-Žinoma, eime, parodysiu. - Tik įėję ,užlipome į antrą aukštą ir Louis parodė man mano kambarį.

-Čia gražu.- Tariau ir pastačiau lagaminą prie lovos.

-Šaunu. Tai gal aš jau eisiu, o tu pailsėk ir pasistenk negalvoti apie šios dienos įvykius. - Tarė Louis ir pabučiavo į kaktą,-Labos nakties.- Dar spėjo ištarti prieš išeidamas.

-Labanaktis.- atsakiau.

“Louis išėjo, todėl dabar pats metas man būtų nueiti į dušą ir nusiprausti. “ – Pagalvojau ir pasiėmusi visus reikalingus daiktus nuėjau į dušą.

Po 20 minučių, jau nusipraususi ir apsirengusi naktinius ,atsiguliau į lovą ir pasiėmiau savo nešiojamajį kompiuterį. Vos įėjusi į twitterį, pamačiau pilna Harry ir tos panos Kendall, ar koks ten jos vardas, nuotraukas.

“Umm.. jie net ir savo bendrą vardą turi…Hendall. Šlykštu” – Pasakiau sau tyliai mintyse ir toliau naršiau twitteryje. Netrukus mano akis patraukė fanių pranešimai skirti man.

“Emile, tu visuomet būsi mūsų favoritė.” ,“Nekreipk dėmėsio į Kendall. Mes neleisime, kad ji nuo tavęs jį nuviliotų.” , “Nenuleisk rankų ir kovok, dėl Harry. Nejau dabar leisi kažkokiai išpuikusiai panai griauti jūsų santykių??  Hemily 4ever <3”, “Ankščiau tavęs labai nemėgau, bet dabar suprantu, kad tik tu vienintelė tinki Hariui. Neleisk, kad iš tavęs jį atimtų. Hemily ship Xxx“

Visa tai paskaičius, supratau, jog nebuvo jau taip ir blogai būti Harry mergina, bet geriau pagalvojus. Aš nė nesu populiari. Ir tie fanių pranešimai iš tiesų mieli, tačiau, kad ir kaip jį myliu. Aš privalau tai paleisti.

Visi interneto tinklalapiai mirgėjo vien nuo Harry ir tos Kendall nuotraukų paplūdimyje. Tai mane iš tiesų skaudino ir per tą laiką, spėjo nuriedėti ne viena ašara mano skruostu. Todėl nenorėdama savęs dar labiau graudinti, padėjau kompiuterį ant stalo ir užgesinusi šviesą, atsiguliau atgal į lovą ir stengiausi užmigti. Bet neįstengiau. Vis bandžiau tramdyti ašaras, kol galiausiai pasidaviau ir pradėjau verkti.

Staiga išgirdau beldimą į duris.

-          Taip, užeikit. –Tariau ir nusivaliusi ašaras, atsisėdau. Į kambarį įėjo Monika.

-          Sveika, nemiegojai? –ji atrodė susirūpinusi.

-          Ne. –atsakiau.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora