----TANITIM----

27.2K 737 48
                                    

Veeee aksiyon, heyecan dolu kitabıma başlıyoruzzz.

Konusuyla sizleri içine çekeceğine inanıyorum...

Nefis bir tanıtımla başlayalım istedim!Ne dersiniz kahramanımız ile tanışalım mı?!!!
Hadi gelin yeni kitabımda buluşalım!!!

Merak edenler için diğer kitabım ile birlikte bölümleri aksatmadan yayınlamaya çalışacağım... Şimdiden hepinize teşekkürler!..😊

################################################################

Elleri bağlanmış,kafasına silah dayalı bir şekilde zorla yürüyordu genç kadın...İnlerinin bulunduğunu bilen pislikler yer değiştirirken onu da birlikte götürüyorlardı.Onu kime gönderecekleri belliydi... Neler döndüğünü bilmeselerde gelen emre göre sağ bir şekilde ellerine ulaşmasını istemişlerdi.Planları yeni yerlere geçip daha sonra paketi teslim etmektir.Ama unuttukları birşey vardı.
Genç kadın bitkin görünmeye çalışıp bütün duyuları açık dikkatle etrafı dinliyor ve keskin gözlerle çevreyi tarıyordu.O anda sağ tarafından gelen hafif bir sinyal ışığı onu harekete geçirdi.Arkasındaki ve önündeki adamlar ne olduğunu anlayamadan saniyeler içinde botundan çıkardığı bıçağıyla adamın boğazını kesip silahını aldı.Sonra dönüp önündeki kendisine doğru harekete geçen 3 kişiyi de aynı anda yere serdi. Kendisine doğru hamle yapan başlarındaki adamı omzunda vurup yanına koşup silahlı eline çöktü.
Yaraları sızlasa bile umursamadan dişlerini sıkıp derin soluklar aldı.
Adam yerde ayağının altında olmasına rağmen umursamadan konuşmaya çalışıyordu...

"Hadi ama siz Türkler hiç pes etmez misiniz heval?...AHH!!...AHH!!..." diyerek ayağının baskısından kurtulmaya çalıştı.Genç kadın tepesinde durup:

"Asla!!Sizin gibi pisliklerin kökünü kazımadan durmayacağım...Duydum mu beni..ASLA!!"diyerek baskısını arttırdı.

"Ahhh...Offff..Ahhh!!!"

"Bu kadar saf olma...Sen mi kurutacaksın bizi?"başına gelecekleri bilmeden gülmeye çalıştı.

"Siz...sizden öncekiler gibi sizde,sende başaramayacaksınız.AHH!!!...."

Genç kız yerde yatan adamın yüzüne yaklaşıp konuştu.

"Bu vatanın her karış toprağını sizden iyi biliriz biz.. Ve şunu asla unutma ne benden önceki kardeşlerim kaybetti ne de ben kaybederim!Daha da önemlisi sen,kendi toprağını koruyamamış gelip bizim kini işgal ederken..Ben kendi vatanım,toprağım için canımı verirken geride milletime sizden temizlenmiş,hür,korkusuz,
bağımsızca büyüyen bir vatan bırakıp gidebiliyorum!!"diye bağırdığında yüce dağlarda sesi yankılandı.

################################################################

Hımmm.Biraz kısa mı oldu ne!!Acaba bu genç kız kim?
Biraz merak iyi gelir sanki haa ne dersiniz?...
Merak edenleri hafta sonları yepyeni bölümlere beklerim!!!

ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin