Merhaba güzel okuyucularım...
Sizleri biraz beklettiğimi biliyorum ama ancak düzenleyip yayımladım.
Umarım beğenirsiniz..Bu hafta Şırnak'ta ve Hatay'da şehit olan kardeşlerimize Allah'tan rahmet dilerim!..
' VATAN NAMUSTUR!..'
Diyerek bizleri koruyan askerlerimize,polislerimize değen pis eller elbet bir gün kökünden kurutulacaktır!..
ŞEHİTLERİMİZ ANISINA!...
Bu arada yeni kitabım EZRA'ya da bekliyorum sizleri..
Konusu ve farklı dokusuyla sizleri kendine çekecek güzel bir kitaba başladım ve sizleri de yanımda görmeyi çok isterim..😊
✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓
Çok değil yakındır elbet ebedi kurtuluşumuz!..
Var olduğumuz bu topraklarda
Kansız,kayıpsız tertemiz bir güne doğuşumuz!..
Yakındır..Yakın!..
duslerkitapligi
✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓
Bana merakla bakan Üsteğmene elimdeki aleti havaya kaldırdım ve anlattım.
''Her gittiğim yerde mutlaka başıma geldiği için..ya kendim ararım ya da arattırırım.İlk günden kontrol ettirmediğim taktirde de böyle kötü sonuçlara yol açabiliyor.''dedim sinirle gözlerinin içine bakarak.
''Ama komutanım..Kaç kez aradık odaları hiçbir şey bulamamıştık!''Ben daha bir şey söylemeden Utkan araya girip açıkladı.
''Komutanım,yatağın ayağının iç tarafında buldum.Çok küçük bir alet olduğu için bulamamışız.''
''Sen nasıl buldun?..''dedi şüpheyle.
''Benim getirdiğim aletle ve emrimle!''diye müdahale ettim.
''Onun için yemekten sonra ortadan kayboldun!''mırıldandı Utkan'a bakarak.
''Evet komutanım!..''
''Şimdi Üsteğmenim..Bir önceki yüzbaşından önce o oda kimindi veya nasıl kullanıldı?''diye sordum.
''Komutanım,Yüzbaşı orayı kurtardığımız insanları merkeze sağ salim ulaştırabilmek amacıyla bir müddet sığınak gibi kullanmıştı.Sonra odaları değiştirdik.Buraya bağlı ama bizim odalara yakın olmayacak şekilde ek odalar yapıldı.Yüzbaşı da o odaya geçmişti.Ama dediğim gibi temizletip iyice kontrol ettirmiştik.Ya da sadece öyle sanmışız!..'' sıkıntıyla derin bir nefes alıp alnını ovuşturdu.Teğmen ise sessiz ama şaşkınlıkla bakıyordu hala.
''Gözle değilde,özel aletlerle bulunacak şekilde tasarlanmış da o yüzden!Dış güçlerden edindikleri yardımlarla bizi alt edilebileceği zanneden o ahmaklar,bizim onların teknolojisinin temeli olduğumuzu unutup bunu yapmışlar..TSK, yeni tekno saldırılara karşılık bunu geliştirdi. Devletimizin içine sızmakta kullanmalarına karşılık o hainlerin yollarını kesme amacıyla üretilmiş!..''Karşılaştığım belaların aklıma gelmesiyle sesim tıslar gibi çıktı.Odadaki üç erkekte aynı anda kafalarını sallayıp yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...