Selam canlarım!...
Umarım fazla bekletmemişimdir sizleri!..Biraz gecikmeli geldi bölüm ama okuyunca beğenirsiniz inşallah!..Bu arada ENFÂS ailesine yeni katılan ve okuyan kardeşlerim hepiniz hoşgeldiniz!..
Bu bölümde aksiyondan çok duyguya yoğunlaştım...
Ve bölümün başında..
Geçen hafta Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde şehit düşen 13 askerimizin anısına şehitlerimizden;TÜMGENERAL Aydoğan AYDIN'ın HANKE'ye ağıt şiirini paylaştım...
Bu bölümü bu vatan uğruna şehit düşen, gazi olan ve hâlâ görevi başında bizleri koruyan TÜR ASKERLERİNE ithaf ediyorum...
Hepinizin ruhu şad olsun kardeşlerim!...Rahat uyuyun!..
Medyadaki şarkı Utkan için..
Okurken dinlemenizi tavsiye ederim canlar!..★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
HANKE'YE AĞIT
Doksan kişiydik biz o gün,
Aç,susuz,uykusuz...
Nasır tutmuş ayaklarla
Yürüyorduk Kaygusuz...
Sis,çamur,kanla,terle
Üzerindeydik bulutların.
Ayrım Hanke yaylasında
Yeşerirken umutlarım.
Soğuk namlular elimizde,
Yürüyorken dağlara
Şehitlerden selam geldi
Savaşan tüm sağlara...
Uzaklarım yakınlaştı,
İnancımla,davamla
Uyan Hanke geliyorum
Heybetimle,havamla..
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Tam herkes toplarlanırken bulundukları dağı sallayan ve tüm vadide yankı bulan bir kükreme duyuldu..
"YEKTA!!!"
Pusat arkasını döndüğü anda gecenin zifiri karanlığını delen bakışları saniyesinde yerde boylu boyunca yatan Yekta'yı buldu.Kalbinin üzerinde bir ağırlık vardı.Bir el kalbini olağanca gücüyle sıkıyordu sanki...Gözlerinin kararması ile birlikte kendini hızla Yekta'nın yanında buldu.Kalbinin yankısını kulaklarında duydu.
Boğazına büyük bir taş oturmuş gibi yutkunamadı önce,sonra zorla da olsa kendi toplayıp Utkan'a destek olmaya çalıştı.Utkan ise kendini kaybetmiş gibiydi. Yıllar önce başlarına gelenleri sanki bir film gibi yine,yeniden yaşıyorlardı
Bunca yıl ayrı olsalar da ikisi de başka başka yerlerde onca kayıp vermişlerdi.Gözlerinin önünde kaç kişi..Ama..ama bu başkaydı. Bu geçmişin yüzlerine tutulmuş aynasıydı.
Titreyen ellerini zorla zaptedip kardeşinin melek yüzünü tuttu."Yekta..Uyan kardeşim!..Beni böyle bırakma aynı şeyleri yaşatma kardeşim..."
"Utkan!Yüzbaşı'yı götürmemiz lazım hadi topla kendini yardım et ona!.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...