Selam canlarım..
Bu hafta nasılsınız bakalım?..
Ben iyi değilim canlar!..
HAKKARİ Şemdinli'de şehit düşen kardeşlerimizi duyduğumdan beri iyi değilim..Haberi duyduğumdan beri ne kadar üzüldüğümü sizlere anlatamam..Bu nasıl bir vicdansızlıktır ki vatanı için, milleti için görev yapan askerlerimize el uzatabiliyorlar!
Bu neyin kini? Neyin öfkesi?..Askerlerimize kalkan eller kırılsın inşallah!..😒
Onlar en yüksek mertebeye,
ŞEHİTLİK mertebesine ulaştı!..Bizlere ise "VATAN SAĞOLUSUN!!" demek düştü..
O hainler için ise cehennemin derinliklerinde harlı ateşi yanmakta..
Bizlere ise " O EVLERİNE ATEŞ SALDIĞINIZ,ANALARIMIZIN YÜREKLERİNİ YAKTIĞINIZ GİBİ YANIN!!..."demek düşer..
Bu bölümde TÜM ŞEHİT DÜŞEN KARDEŞLERİMİZ,ASKERLERİMİZ için açtığım hashtag
#VATAN İÇİN
Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyorum..
Bu haftaki bölümümüz heyecan ve aksiyon dolu olacak!..
Bakalım ekibimiz neler yapmış?..🤔Keyifli okumalar!..
Multimedyadaki türkü vatanı uğruna şehit düşmüş tüm yiğit türk askerlerine gelsin!..
************************************
🇹🇷 KAHRAMANLIK 🇹🇷
Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.
Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir;
Kahramanlık,saldırıp bir daha dönmemektir.Sızlasa da gönüller düşenlerin yasından,
Koşar adım gitmeli onların arkasından
Kahramanlık,içerek acı ölüm tasından,
İleriye atılmak ve sonra dönmemektir.Yırtıcılar az yaşar,uzun sürmez doğanlık.
Her ışığın ardında gizlidir bir karanlık;
Adsız sansız olsa da,en büyük kahramanlık:
Göz kırpmadan saldırıp bir daha dönmemektir.Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de güneşler gibi parlayıp sönmektir.
Bunun için ölüme bir atılış gerekir, Atıldıktan sonra bir daha dönmemektir...HÜSEYİN NİHAL ATSIZ
************************************
Gecenin zifiri karanlığında Şemdinli'nin ıssız dağlarında ateş sesleri bir çığlık gibi yankılanıyordu.
Bir saat önce başlayan çatışma hala devam ediyordu.Kayaların ardına saklanmış korkaklar onları hazırlıksız yakalayacaklarını zannederken askerlerimizin karşılık vermesiyle çatışma başlamıştı.Beklemedikleri bir savunmayla karşılaştıkları için daha fazla yaklaşamayıp kayalıklarda kalmışlardı.Mesafe çok yakın olmasada tehlikeliydi.Siperlerin ardından hiç durmadan teröristlere karşılık veriyorlardı.Siperlerin yakınlarına atılan el bombalarının patlama sesleri duyuluyor,neredeyse bir adam boyunda olan karları havaya savuruyordu.Gecenin kuru ayazında karın üzerine yüz üstü uzanarak hedefleri vurmaya çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...