63.BÖLÜM

894 85 10
                                    

Selamlar canlarım...

Hepinizin Ramazanınız mübarek olsun!..

Dualarımızın kabul olduğu,sağlıkla, huzurla geçen bereketli bir ay olsun inşallah!
Geçirdiğimiz şu zor günlerde Rabbim bizleri bütün kötülüklerden muhafaza eylesin..

Evet..
Sizlere çok bir bölüm getirdim.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar canlarım..
Yorum ve oylarınızı merakla bekliyorum.

Bu arada,geçen hafta yaşadığımız sorunu sanırım çözmüşler.Çok şükür artık okumalarınız görünüyor.

Görselde; Türk Askeri var!

Bölüm içinde söylenen türkü; Ayfer Vardar - Dayan Yüreğim

************************************

Biz Türküz!..

Bozkırın yağız savaşçılarıyız,

Kaybetmeden bulmak,

Hak etmeden almak,

Savaşmadan ölmek yoktur bize!

Biz Türküz!Türk komandosu!..

İşlemez mermi bize..

Göğsümüzdeki imanla geldik yeryüzüne,

Yine imanla döneceğiz özümüze...

                                       duslerkitaplıgı

************************************

Bir süre sonra Pusat'la birbirimize sarılarak uyuyakalmıştık.Utkan'ın sesiyle gözlerimi zar zor açtığımda karşımda durmuş bize bakıyordu.Pusat,kollarını sıkıca bana dolamış huzurlu bir şekilde uyuyordu.Onu uyandırmamak için olduğum yerden kıpırdamadan kaşlarımı çatarak Utkan'a baktım.

''Ne var Utkan?Uyuyoruz şurada görmüyor musun?!''dedim dişlerimin arasından sessiz bir şeklide.Benim sinirlendirmeye başladığını anlayınca yanıma yaklaşarak sessiz bir şekilde konuştu.

''Sizi rahatsız etmeyecektim ama Albay telefonda..''dediği anda yanımdaki adamı unutup aniden yerimden doğruldum.Pusat yerinden hızla kalkıp ne olduğunu anlamaya çalışarak bize baktı.Saçlarımı parmaklarımla geri itip,boğazımı temizledim ve Utkan'ın uzattığı telefonu elime aldım.

''Albayım?!''dedim ciddi bir sesle.

''Yekta Yüzbaşım!''Telefondan gelen sert sesle yutkundum.Sanki şuan beni görüyormuş hissine kapıldım.Türk askerinin her yerde kulağı vardı.

''Emredin Albay'ım!''

''Ben emri vereceğim şimdi sana!..''dedikten babacan ifadesine bürünen sesiyle rahatladım.''İyi misin Yekta?Geçmiş olsun!..''

''İyiyim komutanım,sağ olun!..''

''Yaralandığından yeni haberim oldu.Konuştuğumuzda niye söylemedin?''diye sordu sinirli bir sesle.

''O durumdayken kendimi düşünemezdim Komutanım..Sizde biliyorsunuz,onların..''

''Evet!Evet!..Onların canları daha önemlidir.Hiçbir zaman arkanda kimseyi bırakma!Doğru..Ama ben seninde kendini ön planda tutmanı,korumanı istiyorum kızım.Bir daha böyle bir hataya düşüp kendi canını tehlike atma..''

''Ama efendim...''

''Sözüm kesme!Tabi ki sana sadece kendini düşün demiyorum.Biz Türk askerleri canımızı hiçe sayarak savaşırız ama hiçbir zaman dikkatsiz davranmayız!Bu bir daha olmasın Yekta.Senin gibi iyi bir askerimi kaybetmek istemiyorum.Anlaşıldı mı Yüzbaşım?''

ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin