36.BÖLÜM (YARIM KALAN DÜĞÜN)

3.3K 163 33
                                    


Selam canlarım..

Hepiniz hoş geldiniz!..

Tatiliniz nasıl gidiyor?Bayram nasıl geçti bakalım?

Beni sorarsanız uzun zamandır tatil yapmadığım için bana hala tatil başlamamış gibi geliyor. Bayram güzel ve yorucu geçti ama ailemle birlikte olmak bütün yorgunluklarıma değdi.

Geçen bölümde bahsettiğim gibi biraz geç geldim ama bunu şu sebeplerden dolayı yaptım.

- Bayram dolayısıyla biraz hem kendime hem aileme vakit ayırmak için..

- Tabi bu arada bölümleri detaylarıyla kafamda kurgulayıp sizlere daha güzel bir şeyler getirebilmek için..

- Sizi uzun süre merakta bırakmamak için( Çünkü bu bölüm geçiş bölümü gibi olacak)

Yani kısacası bu hafta baya heyecanlı ve aksiyonlu bir bölüm okuyacağız..

Ve tabiii kiii  upuzun bir bölüm olacak!!..

Bakalım bizleri neler bekliyor!!..

Ee hadi o zaman başlayalım.

YORUM VE OYLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM.

Keyifli okumalar!..

Görselde; AYIŞIĞI TİMİ VAR!..

Bölüm müziği; GLASXS - YEMEN TÜRKÜSÜ 

NOT; BÖLÜMÜ OKURKEN AŞAĞIDAKİ MÜZİKLERİ DİNLEMEYİ UNUTMAYIN!!!

************************************

Ey uğruna yüzyıllardır savaştığımız sancak!..

Türk'ün yüce dileği seni yaşatmak ancak!..

*******

             ASKER KOŞMASI

İstiklâl savaşı gençleriyiz biz:                                                                                                                                Tarihe koç Türkler diye şan verdik!                                                                                                                          Yurdumuz azizdir, çiğnetmeyiz biz:                                                                                                                        Uğruna bu kadar kahraman verdik.

Aç çıplak savaştık tipide, karda,
Kartallar avladık sarp kayalarda,
Sakarya önünde Dumlupınar'da,
Ulu Gazi'mize imtihan verdik.

Soğuklar zalimdi, kışlar amansız;
Kuşlar yuvalardan düşerdi cansız;                                                                                                                Vuruştuk yaralı, hasta, dermansız;
Ne aman istedik, ne aman verdik.

Yıllarca ufkunda yedi renk bayrak,
Salındı bizimdir diye bu toprak,
Hepsini allara boyadı şafak,
Göklere içtiği kadar kan verdik.

ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin