Merhaba can okurlarım!...Bu bölümde ekibimizi bir operasyona çıkmak üzereyken göreceğiz!..
Bakalım neler yapmışlar...
Aksiyon dolu operasyon sahneleri ise gelecek haftaya kaldı..
Keyifli okumalar!..🤗
************************************
Şahsınıza kötülük edenleri affediniz;
Vatan ve Milletinize kötülük edenleri asla!..
--HZ.ALİ efendimiz--************************************
Yıldızlara bakarak geçmişe dalmışken gelen ayak sesleriyle hemen toparlanıp ayağa fırladım.Askerin biri bana doğru koşuyordu.
"Komutanım!..Komutanım!.."diye bağırarak yanıma ulaşıp hızlıca selam verdi.İçimdeki paniğe inat sert ifademi bozmadan sordum.
"Söyle asker!..Ne oldu?!"
"Komutanım Üsteğmen hemen sizi çağırdı.Haber varmış!"
"Tamam!"diyerek hızla binaya doğru koştum.Üsteğmenin odasına girdiğimde telefonla konuşuyordu.Yüzündeki ifadeyi görünce iyi şeyler olmadığını anladım.Benim geldiğimi görünce yerinde dikleşip başıyla selam verdi.
Telefondakine "Bir dakika oğlum!" diyerek elini telefona kapattı.
"Telefondaki ilçede görevde olan ekibin başındaki Astsubay Arat!..Ben anlatmayayım en iyisi siz konuşun komutanım.Buyrun.."diyerek telefonu bana uzattı.Telefonu elime aldığımda konuşmadan önce derin bir nefes aldım.
"Asker!Ben Yüzbaşı YEKTA EGELİ!.."
"ASTSUBAY KIDEMLİ BAŞÇAVUŞ ARAT MERTOĞLU (KONYA)!.. Emredin Komutanım!.."
"Neler olduğunu anlat asker!"
"Komutanım..Gelen istihbarata göre bir grup terörist inmiş ilçeye.Ne zaman geldikleri belli değil.Biz onların peşindeydik ama yeni gelen haberlere göre gençleri dağa çıkartmak için topluyorlarmış."
"Takipte misiniz?"
"Evet komutanım!..Dışarıdaki bağlantıları olan yerleri takip ederek yerlerini tespit ettik."
"Kaç kişiler?"
"Kaç kişi olduklarını bilmiyoruz.
Dışarıya çıkan iki adamları var.""İzlemede kalın!Takip edildiklerini anlarlarsa tehlikeye girmenizi istemiyorum."diye uyardım.
"İzlemede kalacağız."diye onayladı.
"Kaç kişi olduklarını öğren bana Arat!Ona göre buradan veya tugaydan ekip çıkartabilelim!.."
"Emredersiniz!.."
"Dikkatli olun!..Birinize bile birşey olmasını istemiyorum!Ve sayılarını öğrenir öğrenmez haber ver!"
"Emredersiniz Komutanım!"
Telefonu kapatıp masaya bıraktım.
Üsteğmene döndüm."Hemen bir ekip çıkaralım hazırda beklesinler Üsteğmenim!"
"Komutanım bizden ekip gönderirsek buradaki askerleri tehlikeye atmış olmaz mıyız?"
"Olmayız.Her ihtimale karşı 6 asker hazır olsun!"Tam Üsteğmen konuşacakken kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
AcciónDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...