İDLİB ŞEHİTLERİ

896 51 8
                                    

''Bizim çocuklarımız rahat yaşasın diye kendi çocuklarını vatan uğruna feda eden sen ey şehit annesi,babası,sil gözünün yaşını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Bizim çocuklarımız rahat yaşasın diye kendi çocuklarını vatan uğruna feda eden sen ey şehit annesi,babası,sil gözünün yaşını.Senin acın benim ve tüm ümmeti muhammedindir...''

********

Sen ki, son ehl-i salibin kırarak salvetini,
Şarkın en sevgili sultânı Salâhaddin'i,
Kılıç Arslan gibi iclâline ettin hayran...
Sen ki, İslâm'ı kuşatmış, boğuyorken hüsran,
O demir çenberi göğsünde kırıp parçaladın;
Sen ki, ruhunla beraber gezer ecrâmı adın;
Sen ki, a'sâra gömülsen taşacaksın... Heyhât!
Sana gelmez bu ufuklar, seni almaz bu cihât...
Ey şehid oğlu şehid, isteme benden makber,
Sana âguşunu açmış duruyor Peygamber.

                                                                MEHMET AKİF ERSOY

************************************

Selamlar can okurlarım,kardeşlerim.

Öncelikle tüm milletimin başı sağ olsun!!..

Perşembe günü,mübarek kandil gecesinde hain bir saldırı sonucu şehit düşen 36 askerimize Allah'tan rahmet,ailesine ve yakınlarına sabırlar diliyorum.Yaralı kardeşlerimize de Rabbim acil şifalar versin inşallah!..

Üç gündür Türkiye ve dünyadaki tüm kardeşlerimiz şehitlerine ağlıyor.Ateş düştüğü yeri yakıyor. Bizim ciğerimiz yanıyorken,bu hain saldırıyı yapan pislik dış ülkelerde ancak gösteriş peşindeler.

Üç gündür,Analarımızın ağıtları arşı salladı.Gökyüzü şehit düşen meleklerine ağladı...

Üç gündür uyuduğumuz uyku haram oldu.Yediğimiz yemek,içtiğimiz su boğazımıza dizildi. Sınır bölgesinde yaşıyorum ve yaşanan olayların tam merkezinde olarak çok etkileniyorum. Dün şehitlerimizi son yolculuğuna uğurlayıp,toprağa verdiğimiz askerler arasında benim ailemden ve yakın köylerden de şehit olan kardeşlerimiz de vardı.O kadar üzgünüm ki size anlatamam.Burada yaşamayan ne demek istediğimi anlayamaz.Her gün askeri hava araçları üzerimizden geçiyor. -Bu yazıyı yazarken bile üzerimden geçen hava araçlarının seslerini duyuyorum.-Askerlerimiz,gece gündüz demeden sınır bölgemizi korumaya çalışıyor. Okuduğum bazı yazılarda Suriye'de ne işleri var askerlerimizin diye yazmışlar.Ben o bölgeye yakın yaşayan biri olarak söyleyebilirim ki burada olmalılar!Ve asla sınırlarımıza o hainlerin,teröristlerin yaklaşmasına izin vermemeliler.Sanıyorlar ki biz başkasının işine karıştık diye vurdular askerlerimizi.Tam tersi,askerlerimiz  sınırlarımıza yaklaşacak olan terör örgütlerinin temizlediği için bunu kaldıramayan ABD,Rusya ve daha bir çok düşman ülke bize saldırıyor.Rusya bu konuda açıkça niyetini belli etti hatta.Hepsi gözlerini üzerimize dikmiş bizi düşürmek için fırsat kolluyor.

Bilmiyorlar ki biz bir avuç toprağımız için tüm cihanı yakarız!

Gün birlik ve beraberlik gündür kardeşlerim.Türkün Türk'ten başka dostu yoktur!Lütfen bunu unutmayalım.

Bu arada sizleri bölüm için çok beklettiğimiz biliyorum.Hiç bu kadar uzun bir ara vermemiştim. Ama yoğunlukta dolayı mecburen biraz geciktim.Hakkınızı helal edin olur mu?

Bu acı haberleri almadan önce erken saatlerde,ana sayfamdan yeni bölümün geleceğini söylemiştim hatırlarsanız.Gece son düzenlemeleri yapıp yeni bölümü sizlerle paylaşmaktı niyetim ama kısmet olmadı.Üç günden beri perişan vaziyetteyim.Bu kadar üzüntünün, acının arasında bölümü düzenlemeye elim varmadı.Bildiğiniz üzere geçen bölümlerde ekibimizden şehit vardı. Bu bölümde de şehitlerimizle ilgili kısımlar olacak.O yüzden arkadaşlar bölümü gelecek perşembeye kadar ertelemeye karar verdim.Çünkü şu durumda ne benim ne de bu bölümü okuyacak olan sizlerin ruh halinin buna müsaid olmadığını düşünüyorum.Hala acısı taze olan kardeşlerimiz var.Hiç kimsenin kanayan yarasına dokunmak istemiyorum.Onlara biraz saygı gösterelim olur mu canlar?

Gelecek hafta görüşmek üzere.
Allah'a emanet olun canlar...

##########


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin