51.BÖLÜM

1.2K 101 4
                                    


Selam canım okurlarım..
Kısa bir aradan sonra hepinize tekrardan merhaba.
Ben sizlerle bu güzel hikayede buluşmayı çok özledim.Umarım sizlerde benim kadar özlemişsinizdir.

Bu yoğun dönemde esirgemediğiniz,sabırla beklediğiniz için tekrardan çok ama çok teşekkür ettim.İyi ki varsın!..Rabbim eksikliğinizi göstermesin..

Evet..Bu hafta ki bölümümüze gelecek olursak aksiyon kaldığı yerden devam ediyor.

Heyecanlı mıyız?

Ee hadi o zaman okumaya başlayalım.

Keyifli okumalar canlarım..

Yorum ve oylarınızı merakla bekliyorum.

Medyada; Ekibim için yaptığım afişimiz var.

Bölüm müziğimiz; Ceza - Suspus 

************************************

            ZAFER TÜRKÜSÜ 

Yaşamaz ölümü göze almayan
Zafer, göz yummadan koşar da gider.
Bayrağa kanının alı çalmayan
Gözyaşı boşana boşana gider!

Kazanmak istersen sen de zaferi
Gürleyen sesinle doldur gökleri
Zafer dedikleri kahraman peri
Susandan kaçar da coşana gider.

Bu yolda herkes bir ey delikanlı
Diriler şerefli ölüler şanlı
Yurt için dövüşen başı dumanlı
Her zaman bu sandan, o sana gider.

                   FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL

************************************

Issız ovanın içinde hızla ters istikamete doğru koşarken botumun sesi yeri dövüyordu.Sessizlik içinde bir tek kendi nefesimi duyuyordum.Açık araziye doğru koşmaya başladığımı görenler hemen peşime takılmıştı.

Arkamdan gelen it sürüsünün iyice yaklaştıklarını hissedince elimdeki telsizle dışarıdaki ekibe emir verdim.

''İşaret verdiğim anda etraflarını çevirin ve etkisiz hale getirin!..''dediğimde önce telsizin hışırtısı  geldi  sonra da askerlerin ''Emredersiniz Komutanım!''dediklerini duydum.

Bu taktik hem düşmanın sayısını azaltırdı hemde karakolun çevresindeki koruma alanı genişletmemizi sağlardı.Harekete geçmeden önce telsizle karakola bağlandım.

''Deli Kurt konuşuyor!..Orada mısınız beyler?'' Deli Kurt lakabını bana bir kaç yıl önce büyük bir operasyonda ateş hattının ortasında daldığımda ve düşmanları etkisiz hale getirip hiç yaralanmadan geri döndüğümde vermişlerdi.Söylediklerine deli bir kurt gibi parçalamışım onları..O zamandan beridir de bana böyle sesleniyorlardı.Beni tanımaları ve geldiğimi anlamaları için bu işaret onlara yeterdi.Bir kaç saniyelik sessizlikten sonra telsizden bir hışırtı geldi ve ardından devremin sesi  geldi.

''Yalnız efeler dinlemede!..Buradayız da senin burada ne işin var Deli Kurt?!''diyen heyecanlı sesle dudağım yana kıvrıldı. Bende özlemiştim eski ekibimi..

''Kaptan'ın emri!..Burada imha edilmesi gereken çöpler varmış dediler bende geldim.''dedim bir yandan beni takip eden sıçanlarla aramdaki mesafeyi ölçerken.

''Doğru duymuşsun.Sinek gibi tepemize üşüştüler.''

''Bir planım var!''

''Dinliyoruz..''

ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin