Selamlar canım okurlarım..
Kısa bir aradan sonra yine sizlerleyim vee bomba gibi döndüm.
Hadi gelin hep birlikte neler olmuş okuyalım.
Keyifli okumalar!..
Yorum ve oylarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim.
Görselde;Pusat ve Yekta var.
Bölüm müziğimiz;Fahriye Evcen & Burak Özçivit -Hasretinle Yandı Gönlüm
************************************
Gelecekse beklenen,
Beklemek güzeldir.
Özleyecekse özlenen,
Özlemek güzeldir.
Ve sevecekse sevilen;
Bu hayat her şeye bedeldir.Özdemir Asaf
*********
Bir süre öylece birbirimize sarılarak,sessizce oturduk.Onunla sessizlik bile güzeldi.Yanındaki güzelse ve kalbin yanında huzur bulduğu kişi için çarpıyorsa her şeye daha bir güzelleşiyordu. Kulağımın altında atan kalp şükür sebebimdi.Yaşama sımsıkı tutunma nedenimdi.Bedenine daha sıkı sarılıp yüzümü boynuna gömdüm.Kokusunu içime derin çektim.Pusat,tenine vuran nefesimle ürpererek derin bir nefes aldı ve burnunu saçlarıma yasladı.
''Beni bu cennet kokundan mahrum bırakma kadın..Benden hiç gitme olur mu?Çünkü bu kalp sensiz atmayı çoktan unuttu.''
''Sende benden hiç gitme sevdiğim...''
''Gitmem!''diyerek beni kendine daha çok çekti.Sert,güçlü elleri kırmaktan korkarcasına beni sarıp sarmaladı.Çenemin göğsüne yaslayıp,başımı yukarı kaldırarak onun gözlerinin içine baktım.Oradaki bas bas bağıran aşk nefesimi kesiyordu.Elaları dolu doluydu.Elimi kaldırıp gözünün kıyısında oluşan kırışıklığı okşadım.
''Bana böyle bakıyorsun ya kendimi çok değerli hissediyorum.''
''Öylesin çünkü..Sen çok değerlisin Yekta'm..Biriciğimsin benim.''
''Biliyor musun?..Her zaman sevdiklerimden benden uzağa gitmesinden korktum.İlk o gitti.Abim...Sonrasındaysa tek tek gitti sevdiklerim.Onların eksikliğini her daim hissettim, hissetmeye de devam edeceğim.Şimdi yanımda sen varsın ve ben yine korkuyorum Pusat.Bu mutluluğumuzun yarım kalmasından,seni kaybetmekten öyle korkuyorum ki.''diye itiraf ettiğimde eliyle çenemi okşayarak şefkatle gözlerimin içine baktı.
''Yaralarını saracağım güzelim..Belki onlara geri getiremem ama seni çok mutlu edebilirim.Ben inanıyorum güzelim..Biz çok mutlu olacağız.Hep böyle yan yana olacağız, gözlerimiz hep böyle aşkla bakacak ve el ele yaşlanacağız seninle..Umudunu kaybetme Yekta'm.Hem onlarda senin çok mutlu olmanı isterdi.''
''Biliyorum..Yine de onları çok özlüyorum,keşke her zamanki gibi yanımda olsalardı.''diyerek hüzünle iç çekerek başımı kaldırıp gökyüzüne baktım.Bana seslendiğinde başımı çevirip ona baktım.
''Yekta..Bunu senin için özel olarak hazırlattım güzelim.Aslında nikahtan sonra vermeyi düşünüyordum ama şimdi gideceksin ve bunun yanında olmasını istiyorum.''diyerek açtığı kutudan çıkardığı takıyı uzattı.Gümüş yüzüğün üzerindeki simgeler çok güzeldi.Yüzüğü kutusundan çıkarıp elime aldığımda üzerindeki simgelere tek tek baktım.Ortadaki kalp işaretinin içinde iç içe geçmiş figürler çok şeyi anlatıyordu.Kalbin ortasında minik parlak taşlar vardı.Onu çevreleyen figür ise birbirine sarılan kadın ve erkekti.Bunlar bizmiydik?Onların yan tarafında havada uçan iki tane kuş vardı.Diğer taraftaysa üst kısmında iç içe duran ay ve yıldız hemen altında da iki tane anahtar vardı. Üzerlerinde parmağımı gezdirip iç çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...