Hepinize merhaba can okurlarım.. Yeni bölümü bir bölüme daha hoş geldiniz!
Haftanın ilk günü nasıl geçti bakalım?
Muhtemelen hepinizin çok yoğun ve yorgun geçirdiniz.
Peki haftaya güzel bir Karadeniz turuyla başlamaya ne dersiniz?
Evet diyenler kimler?
Eee madem çok istiyorsunuz tabi ki sizleri kıracak değilim canım.. :)))
Sizlere bol bol Karadeniz havası aldıracağım merak etmeyin!..
Tabi ki bol bol aksiyonlarımızda olacak.Bakalım bizim ekip yokluğumuzda neler yapmış değil mi..
O zaman sizi bölümle baş başa bırakıp diğer kitaplara bölüm yazmaya kaçıyorum ben..
Keyifli okumalar!..
Yorum ve Oylarınızı bekliyorum canlarım.. :))
Görselde; Ordu'dan manzara var!..
Bölüm müziği; RESUL DİNDAR - KARADENİZ PUSLUDUR
************************************
DENİZ
Bu akşam vakti deniz
O bütün hasretimiz
Sanki gelmiş de dile
Nedametin sesiyle
Çarparak kayalara
Yetmez mi, diyor deniz
Karada çektiğiniz?CAHİT SITKI TARANCI
***********
''Sev beni,bir dağ gölgesi gibi sev!..''
TURGUT UYAR
************************************
Komutanları Ordu'ya doğru yola çıkmışken ekipte karakolun avlusunda oturmuş dinleniyorlardı. Bir haftadır Binbaşı yüzünden, komutanlarını mum gibi hala gelmişlerdi.Karakola döndüklerinde Albay ve Binbaşı'da onlarla gelmişti. Buraya kadar sorun yoktu!Ta ki güvenliği üç katına çıkartıp, nöbetlerini sıklaştırana ve idmanları arttırana kadar.Olanlardan sonra güvenliği arttırmayı bir daha böyle bir şey başlarına gelmemesi için önlem almayı onlarda istiyorlardı. Ama bu adam resmen onların pestilini çıkarmaya niyetliydi.Şimdi bütün gün tepelerinden inmeyen Binbaşının yokluğundan yararlanarak oturup çaylarının gelmesini bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...