ASYA!..

2.3K 124 21
                                    

Yeniden merhaba güzel dostlarım..

Size bahsettiğim şu sürpriz bölüm vardı ya..

Ha işte o sonunda geldi.

Umarım beğenirsiniz..

Keyifli okumalar!..

Yorum ve Oylarınızı bekliyorum.

Medyada; PUSAT var!
Bölüm müziği; Emre Aydın - Buralar Yalan 


************************************

Kalp ruha der ki; Ben severim,Aşık olurum;ama acısını nedense hep sen çekersin.
Ruh da cevap verir; 'Sen yeter ki sev.'

                                                       ŞEMS

************************************



Bir saat içinde her şey ayarlanmıştı. Şimdi bütün ekip Yekta'yı Ankara'daki askeri hastaneye götürecek olan helikopterin önünde bekliyordu. Albay,yoğun bakımın önünde iki komutanının da Yekta ile birlikte gitmek isteyeceğini gözlerine bakar bakmaz anlamıştı.Onları böyle bir bir durumda burada tutmak istemiyordu. Bu yapabilirdi ama bu durumda akılları arkadaşlarındayken ekibe faydalı olabilirlerdi.Ne de böyle bir şeye onun gönlü el verirdi.Bu yüzden ikisine komutanlarının başında ayrılmamasını emretmişti.Bu yapmasının bir nedeni de yarım saat önce bütün ekip kafeteryada otururken Utkan'ın ve Pusat'ın olaylarla ilgili anlattıklarıydı.Bu durumda Yekta'nın hayatı hala tehlikedeydi.O şerefsizlerin ne yapacağı belli olmazdı o yüzden Ankara'daki komutanlarıyla bu konuyu konuşup gizli bir görevle Üç askerini de orada koruyacak özel bir ekip olacaktı.Şimdi gözlerinin içine bakan iki askerininde onun gibi tedirgin olduğu belliydi.Bu durum onunda canını sıkıyordu.

Pusat,Albay'a yaklaşarak konuşmaya başladı.

''Komutanım bir şeyler öğrenirseniz..''

''Merak etme evlat bir şeylere ulaşırsam sizi bilgilendiririm..''

''Yekta'ya nasıl ulaşmışlar bulmalıyız komutanım..Bu kadar askerin arasına nasıl sızdılar aklım almıyor.''

''Benimde..Ama bunu bize yapanı bulacağım.Bulduğumda dünyadaki cehennem nasılmış onlara bizzat göstereceğim.''

''Teşekkür ederim komutanım..Peki biz yokken ekibin başında kim olacak?''diye sordu endişeyle.

''Binbaşı duracak gerekirse bende gideceğim yanlarına merak etme.. 'Hadi daha fazla bekletme arkadaşlarını..Hayırlısıyla iyi haberlerle gelirsiniz inşallah!..'' diyerek babacan bir tavırla omzuna vurdu Albay.

''İnşallah komutanım!..''diyerek selam vererek ekibine doğru döndü Pusat. Anında sıraya geçip komutanlarına selam verdiler.

''Rahat!..''dediğinde sabahın sessizliğini bozan o bot sesleri duyuldu açık alanda.

Utkan,Yekta ile birlikte helikoptere binmişti ve kalkış için onu bekliyorlardı.Gitme vakti gelince içi bir garip olmuştu.Ekibine gururla baktı.Evlatlarını burada bırakıp gitmek istemiyordu ama sevdiği kadını da bırakamazdı.Bu yüzden duygularını kontrol altına alıp kaç yıldan beri izinler dışında bir kez bile ayrı kalmadığı silah arkadaşlarına, kardeşlerine yüzlerine bakarak boğazında oluşan düğümü rağmen konuşmaya çalıştı.

ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin