Selam canım okurlarım..
Bu hafta nasılsınız bakalım?
Aksiyon dolu bir bölüm getirdim sizlere..
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar canlarım.
Yorumlarınızı ve Oylarınızı bekliyorum.
Bölüm müziği;Sakarya Fırat dizisi - İntikal müziği 2
************************************
Soğuk namlular elimizde,
Yürüyorken dağlara
Şehitlerden selam geldi
Savaşan tüm sağlara...
ŞEHİT AYDOĞAN AYDIN
******
Sızlasa da gönüller düşenlerin yasından,
Koşar adım gitmeli arkasından.
Kahramanlık;içerek acı ölüm tasından
İleriye atılmak ve sonra dönmemektir.
HÜSEYİN NİHAL ATSIZ
************************************
Hepimiz masanın üstüne açılan haritanın çevresinde toplanmıştık.Haritaya göz gezdirdikten sonra aldığımız bilgiler doğrultusunda harekat planımızı anlatmaya başladım.
''Çayın vadideki sığ suları en iyi şekilde korunuyor.Bu yüzden...''diyerek parmağımı haritanın üzerinden sürükleyip mavi suların yoğunlaştığı alanın üzerine tık tık vurdum.''Bu taraftan geçmeye çalışacaklarını düşünüyorum.Burada çay derin ve alan geniş ama orası diğer yerler kadar korunmuyor.Yılın bu zamanlarında havaların ısınması ve karların erimesiyle çokça taşkınlar oluyor bu yüzden sınırı buradan geçmeye çalışacaklardır.''diye açıkladım.
''Peki o kadar yer varken neden Hezil'den geçmek istiyorlar?''diye sordu Deli.
Hezil,Dicle nehrini besleyen çaylardan biri ve bu çayın içinden geçtiği vadinin ismiydi.Hezil çayı, Van sınırları içinde doğar,Şırnağın Uludere ve Beytüşşebap ilçelerinin arasından geçerek Irak'a girer,oradan da gelip Dicle ile birleşiyordu.En önemli tarafı da Şırnak Silopi boyunca Irak-Türkiye sınırını çizen bir çay olmasıydı.
''Buranın güvenliğinin zayıf olduğunu düşünüyorlar zannımca..''diye cevapladığım da hepsi sırttı.
''Çık..çık..Ne büyük bir yanılgı..''
''Evet çok büyük bir yanılgı..Bizim her bir karış toprak parçamızı canımız pahasına koruduğumuzu,koruyacağımızı hala anlayamadılar.Kendileri bilirler...''
''Biz öğretiriz onlara devrem..''diye araya giren Koca Kurt'u hepimiz onayladık.
''Eee şimdi biz ne yapacağız?''
''Çayın iki tarafını da güvenliğe alacağız.Bir grup bu tarafta,bir grupta diğer tarafta bekleyecek. Geçecekleri yer buraya yakın olmalı,o yüzden yöneldikleri alanı takip edip hücrelerini çökertmeyi düşünüyorum.''diyerek planın gidişatını anlattım.
''Hücrelerinin bu hat üzerinde ve bu kadar yakınımızda olduğuna emin misin Yekta?''
''Eminim..Çünkü hem aldığımız istihbarat o yönde hemde bu pisliklerin bu hattı seçmesinin bir nedeni var.''diyerek harita üzerinde göstermeye devam ettim.''Çayı geçtikten sonrası dağlık bölge ve şu kısımlardaki engebeli alanda sakladıklarını tahmin ediyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENFÂS (Yeniden doğ kalbim!)
ActionDoğu'da görev yapan genç bir kadın ve ekibinin mücadele dolu hayat hikâyesidir... Soluksuz bir aksiyona var mısınız?! Hepinizi bekliyoruz!!! NOT:TÜM TELİF HAKLARI SAKLIDIR!... HERHANGİ BİR ŞEKİLDE KOPYALANMASI YASAKTIR!!...