45. BÖLÜM

7.2K 297 21
                                    

(Multideki şarkı biraz bizimkileri mi anlatıyor ne? Biraz Ateş, biraz Görkem...😍😝🔥)

Eve döndüğümde babam duştan çıkmış, sıra bana gelmişti. Direk banyoya gittim. Hızlı bir duş alıp çıktım.

Bornozumla odama gelip dolabımı açtım. Kıyafetlerimi seçecektim. O sırada telefonuma mesaj geldi. Yatakta duran telefonumun yanına gittim. Mesaj, Ateş'ten gelmişti.

Gönderen: Ego Yığını

"Tatilin bitmesine bir hafta kaldı. Birlikte hiç vakit geçiremedik. Seni nereye kaçırmamı istersin?"

Mesajı okuduktan sonra yüzüme bir gülümseme yayıldı. Vereceğim cevabı düşündüm.

Gönderilen: Ego Yığını

"Bilemiyorum. Sen nereye kaçmak istersin?"

Mesajı gönderip yeniden ayağa kalktım. Geç cevap vereceğini biliyordum. Kahverengi, dar bir pantolon ve üzerine de mor bir kazak giydim. Mor rengi çok severdim zaten.

Üzerimi giyindikten sonra yeniden telefonumu elime aldım. Mesaj gelmişti. Hemen açıp okudum.

Gönderen: Ego Yığını

"Annen izin verse dünyanın öbür ucuna da kaçırabilirdim seni ama şimdilik imkanlarımız yalnızca sizin evin çevresine yetiyor."

Haklıydı. Beni götürebileceği pek bir yer yoktu. Annem asla izin vermezdi dünyanın öbür ucuna gitmemize. Zaten ne işimiz vardı dünyanın öbür ucunda? Parka gitmek de yeterdi bana.

Gönderilen: Ego Yığını

"Hadi, o zaman annemin izin vereceği bir yere gidelim. Parka gel. Kahvaltı yapmadım hâlâ. Çok açım."

Mesajı gönderdim ve salona geçtim. Babam koltukta uzanmış uyukluyordu. Yol onu da yormuştu. Ozan'la gerçekten benziyorlardı. Tekli koltuğa, yan oturup bacaklarımı yandan sarkıttım. Tabi ki de mesaj beklemiyordum! (Bekliyordu.)

Sonunda o beklemediğim(!) mesaj geldi. Açıp okudum.

Gönderen: Ego Yığını

"Ben dün geceden kalma kıyafetlerle duruyorum hâlâ. Duşa girmem gerek. Seni öğlen alırım. Kahvaltını yap."

Her anlamda dğn geceden kalmaydı. Kıyafetleri, saçları, kokusu, her şeyi dün geceden kalmaydı. Videoda görmüştüm dün geceki halini.

Mesajına hemen cevap yazdım.

Gönderilen: Ego Yığını

"Çok mu içtin dün gece?"

Sorduğum sorunun cevabını zaten biliyordum. Öğrenmek istediğim onun vereceği cevaptı. Sonuçta dün gece benim için şarkı söylemişti. Bunu hatırlıyor muydu acaba?

Gönderen: Ego Yığını

"Birazcık fazla kaçırdım galiba. Şöyle açıklayayım, şişenin dibini gördük."

Mesajı okuduktan sonra kıkırdamaya başladım. Zaten kafası yerinde olsa şarkı söylemezdi. O hâle gelmek için şişenin dibini görmesi şarttı.

Ona, bugün Ceyhun'un bana gönderdiği videoyu attım. Kendine hayran biriydi. Kendini izlemek hoşuna gitmeliydi. Ben videoyu gönderdikten hemen sonra cevap yazdı. Gerçekten hızlı bir cevaptı. Ben de aynı hızla açıp okudum.

Gönderen: Ego Yığını

"Nereden buldun bu videoyu? Ceyhun gönderdi değil mi? Belliydi böyle bir şerefsizlik yapacağı!"

ALEV ALEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin