(Görkem'in söyleyeceği şarkı medyada.😜🤗💞)
- İnsanın yanında sevdiği yokken lokması dizilir boğazına. Solukları değil... Peki ya, benimkisi sevmenin kaç kilometre ötesine geçti?
- Deniz KAŞDAŞ
Ceyhun benim bu önerim karşısında kaşlarını havaya kaldırdı. Daha iyi bir fikri mi vardı? Gözleri hala yolu izlerken sonunda ağzından birkaç kelime çıktı. Sırıtıyordu.
"İspanyolca şarkı söyleyebilir misin?"
Kısa bir süre düşündükten sonra omuzlarımı silktim.
"Emin değilim." dediğim sırada gülümsemesi daha da yüzüne yayıldı.
"Ben eminim." derken arabadan bir şarkı açmaya çalışıyordu. Merakla beklerken yalnızca izlemekle yetiniyordum.
"Despacito." dediği sırada şarkı çalmaya başladı. Ufak bir tebessümle dinledim. Biliyordum zaten bu şarkıyı. Şimdi ufak bir sorun vardı...
"Güzel şarkı ama anlamı... biraz şey..." derken sözümü kesti.
"Romantik mi?"
Bunu nasıl söyleyebilirdim ki ona? İspanyolca bilmiyordum ama bu şarkının Türkçe anlamına bakmıştım internetten.
"Romantikten biraz daha uzak bir kelime daha uygun olur bu şarkı için."
Şarkının sözleri, benim normal bir zamanda söyleyebileceğim cümlelerden ibaret değildi. Sonuç olarak bu, yalnızca bir şarkı olsa da garip hissettiriyordu.
"Erotik mi demeye çalışıyorsun?" diye sorduğunda başımı ona çevirip kaşlarımı havaya kaldırdım.
"İspanyolca mı biliyorsun?" diye sormamın nedeni aklımdan geçen kelimeyi bulmuş olmasıydı.
Kıkırdadı ve olumsuz anlamda başını iki yana salladı.
"Ben değil ama Ateş, İspanyolca biliyor. Zaten şarkıyı da Ateş için söyleyeceksin. O anlasa yeter."
Gözlerimi kocaman açıp kaşlarımı çattım. Gerçek anlamda şarkının içinde geçen sözleri asla Ateş'e söyleyemezdim. Anlamasa daha iyi olurdu.
"Ne söylemeye çalışıyorsun? Sence ben günlük hayatta Ateş'e boynunu koklamak istediğimi ya da onu soymak istediğimi mi söylüyorum? Hatırladığım kadarıyla şarkının sözleri böyleydi!" diyerek sitem ettim.
Ben gerilmiş olsam da o hala sırıtıyordu.
"Görkem, sakin ol. Sadece bir şarkı. Sana piyanoda çalıştırırım diğer istediğin şarkıyı. Yani 'Stay With Me'... O şarkıyı herkes gittiğinde piyanoda çalabilirsin. İnan bana, Despacito, iyidir. Ateş, sevecek."
Şarkı kesinlikle mükemmel bir şarkıydı ama Ateş, sözleri anladığında benimle alay edebilirdi. Ama önemli olan da Ateş'in hoşuna gitmesiydi. Sonuçta o gün, onun günü olacaktı ve bir gece için benimle alay etmesine tahammül edebilirdim sanırım.
"Tamam, diyelim ki kabul ettim; daha önce İspanyolca bir şarkı hiç söylemedim. Başarabileceğimi sanmıyorum." dediğimde Ceyhun son derece umursamaz bir havayla omuzlarını silkti.
"Daha dört günümüz var çalışmak için. Fransızca konusunda iyisin. İspanyolca senin için çocuk oyuncağı olmalı. Telaffuzu halledebilsen yeter."
Önümüzdeki dört günün dört yıl kadar uzun süreceğini düşünüyor olmalıydı. Dört gün çalışarak bunu başarabilirsem eğer zirvede bırakabilirdim müzik kariyerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV ALEV
Teen FictionGÖRKEM'DEN... Ben aşka inanmayanlardandım. Belki azınlık gruptaydım. Belki beni aşka inandıracak biri çıkmadı karşıma. Belki bu yüzden o güne kadar hiç sevgilim olmadı. İhtiyaç da duymuyordum zaten. Onunla tanışana kadar... Onu böyle delicesine seve...