Del 4. - øjenkontakt

1.7K 44 13
                                    

Hele dagen havde vi bare slappet af. Badet lidt, spist, spillet fodbold. Det var vildt dejligt bare at slappe af og ikke skulle tænke over en masse.

Der var dog en ting jeg ikke kunne få ud af hovedet. Faktisk nok mere en person end en ting. Hende pigen ved stranden. Jeg havde set hende 2 gange nu og hun bliver altså smukkere og smukkere efter hver gang haha.

Marcus og jeg har taget tøj på. Klokken 19.06 og vi ned og spise aftensmad nede på restauranten. "Nåår nu må vi se om en hvis pige er dernede" mumlede Marcus med et drillende ansigtsudtryk. Jeg skubbede til ham. Han grinte bare.

Deres tøj:

Vi tog elevatoren ned og gik hen mod restauranten, og gæt hvem der sad dernede

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi tog elevatoren ned og gik hen mod restauranten, og gæt hvem der sad dernede. Med en eller anden dreng og så nok hendes forældre. Jeg tror eller håber, at ham drengen var hendes bror...

Lauras synsvinkel.

Jeg flækkede af grin. Min bror havde lige fortalt den dårligste joke, men det var det der gjorde den sjov! I det jeg stoppede med at grine så jeg en hel familie komme ind på restauranten. En mor, en far, en lille pige og så to drenge der lignede hinanden ret meget, men jeg mødte hurtigt den enes blik. Det var ham fra stranden. Jeg var sikker. Jeg vendte hurtigt blikket mod min tallerken da jeg rødmede for sygt.
Jeg fulgte ham med blikket hen til deres bord. Han sad så han kunne kigge hen på mig. Vi smilte til hinanden igennem hele middagen. "Nå skal vi gå op" sagde min mor og rejste sig. Vi andre fulgte med. Jeg kiggede hurtigt på drengen, men gik så.

Martinus' synsvinkel.

Pis. Hun var gået. Men seriøst vi havde kigget på hinanden igennem hele middagen. Hun havde de smukkeste øjne det kunne man jo se helt herovre.

Aftenen var ovre. Det var helt mørkt og jeg var også ret træt, så vi gik bare op på værelset og sov. "Bare rolig, vi finder hende i morgen" mumlede Marcus da vi lå i sengen. "Mmh" svarede jeg og lukkede øjnene. Vi SKULLE finde hende i morgen!

•••
Do u like it like it? :)

Distance - Marcus og Martinus Where stories live. Discover now