Martinus' synsvinkel.
Jeg vågnede og strakte mig. Fuck jeg elskede ferie. Jeg kiggede over på Marcus der lå og snorkede ved siden af. Klokken var 10.04. Jeg ville op nu, ellers nåede man jo ikke særlig meget af dagen.
"Marcus" hviskede jeg så højt jeg kunne ind i hans øre. Han rørte på sig og åbnede træt øjnene. "Vil du ikke med ud og løbe?" Spurgte jeg ham. Han sukkede, men rejste sig så. "Okay så" mumlede han. Jeg smilede.Da vi kom ud i køkkenet sad de andre ovre i sofaen. "Godmorgen" mumlede Marcus og jeg i kor. "Drenge vil i med ind og se sådan en Tiger zoo?" Spurgt far. Jeg kiggede på Marcus. "Jaja, men kan vi lige nå en løbetur inden?" Spurgte jeg og gik over og tog et æble. "Ja så skynd jer" sagde far og smilede.
"Fuck det er koooldt" sagde Marcus og løb ind på værelset. Vi havde kun underbukser på, for vi havde jo lige sovet.
Vi gik ind og tog træningstøj på og løb så.15 min. Senere.
Vi kom pustende op af trapperne. "Vi går lige i bad!" Råbte Marcus til mor og far. "Okay!" Svarede de. "Marcus jeg bader bare i havet, jeg sveder alligevel ikke så meget" sagde jeg og kiggede drillende på ham. Han rakte en for sjov fuckfinger mod mig og lukkede så døren til bade værelset.
Jeg gik ind på værelset og tog noget tøj med derned og et håndklæde.Lauras synsvinkel.
Jeg løb alt hvad jeg kunne ud i vandet. Hver gang jeg gjorde det, mindede det mig om Martinus, Marcus og min dag i går. Det var SÅ hyggeligt!
Jeg hoppede rundt ude i bølgerne med en fornemmelse af, at nogen stod og stirrede på mig. Jeg vendte mig diskret rundt og så Martinus stå i badebukser med et håndklæde over skulderen og noget tøj i hånden. Jeg grinte lidt af ham. Han smilede.
Jeg løb op af vandet og op til ham. "Hej!" Sagde jeg og krammede ham. "Aaargh du er helt våd!" Udbrød han og grinte. "Du skal vel alligevel i?" Spurgte jeg drillende. Han trak på skuldrene. "Hvem kommer først?!" Råbte han og løb, men jeg var hurtigere og overhalet ham. Jeg kunne fornemme det gjorde ham pigesur så jeg kunne ikke lade være med at grine lidt. "Du er altså virkelig hurtig" mumlede han og smilte lidt. "Tak" grinede jeg.
Vi badede lidt og snakkede."Min familie og jeg skal ind til en eller anden Tiger zoo" sagde han lidt efter. "Du må sikkert gerne komme med hvis du vil..?" Sagde han og kiggede nysgerrigt op på mig. Vi sad nede på bunden der hvor der ikke var så dybt. "Ej, jeg vil ikke presse mig på" sagde jeg og smilede skævt. "Det gør du heller ikke! Mine forældre kan virkelig godt lide dig" sagde han og kiggede forventningsfuldt på ham. Jeg trak på skuldrene. "Okay så" mumlede jeg og smilede lidt. Vi gik op. Martinus tørrede sig og skiftede hurtigt tøj imens jeg kiggede væk.
Vi løb op til hotellet og op på hans værelse, hvor hans familie sikkert stod og ventede.
Gerd Anne og kjell-Erik ville rigtig gerne have mig med. Så vi gjorde os hurtigt klar og kørte så med en slags taxi ind til den der Tiger zoo. Jeg glæder mig til at se den, men jeg må nok indrømme at jeg glæder mig mest til at være sammen med Marcus og Martinus. Nok mest Martinus. Jeg snakker bedst med ham.
•••
1k!! Tusind tak<33 elsker jer
ESTÁS LEYENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3