Del 43. - en lille seng ...

1.2K 34 5
                                    


Da jeg kom ind, kom Gerd Anne og Emma med det samme ud i gangen. Jeg løb ind i Gerd Annes favn. Jeg havde faktisk savnet hende en del. Hun havde været så sød i Thailand. Jeg trak mig og krammede også Emma. "Hej Laura!" Udbrød Emma glad. Jeg smilede stort. "Hej Emma". De sagde hej til Martinus også. Han fik både kys og kram. Vi tog jakker og sko af og gik ind i stuen og køkkenet.
"Woow" sagde jeg. Det var virkelig hyggeligt. "Det er MIG der har tegnet det!"  Sagde kjell-Erik stolt og pegede på sig selv. Jeg grinede lidt. "Flot!" Han grinede lidt. Martinus lå ovre i den grå sofa i hjørnet.
"Vil du ikke med ovenpå?" Spurgte Martinus da jeg kom over til ham efter en rundvisning nedenunder. Jeg nikkede hurtigt. Han trak mig med op af trapperne.

Vi åbnede først døren ind til marcus' værelse. Han Lå i sengen med mobilen i hånden, som altid. "Må jeg se dit værelse?" Spurgte jeg og smilede skævt til Marcus. Han nikkede. "Jaja".
Jeg trådte ind. Det var hyggeligt.

Vi gik videre ind til Martinus' værelse. Han smed sig i sengen. "Det er ikke en så stor seng var?" Sagde jeg og smilede kækt til ham. Han smilede. "Vi skal jo bare ligge lidt tæt" sagde Martinus og smilede kækt tilbage. Jeg himlede med øjnene. "Jeg sover på gulvet" sagde jeg kun for at drille. "Nej det gør du i hvertfald ikke!" Sagde Martinus og trak mig med ned i sengen. Han begyndte at kilde mig. "Martinuuus stop!" Jeg var vildt kilden. "Vi finder.. u..ud af det!" Fik jeg fremstammet. Han stoppede grinende. "Okaayy" mumlede han.

Jeg rejste mig og kiggede på nogle små hylder der hang ved siden af hans skrivebord. Det var rimelig rodet. Der stod nogle små baby billeder af ham og Marcus på hylderne. "Du havde en bedre røv som lille end jeg havde" mumlede jeg. "A hvad?" Lød det fra Martinus. Jeg kiggede over på Ham og viste billedet. "Ej stop!" Sagde han og gemte hovedet i puden. Jeg grinede. "Du var da cute" sagde jeg. Martinus kiggede op. "Er jeg ikke stadig det?" Spurgte Martinus. Jeg svarede ikke. Martinus væltede mig ned i sengen og kildede mig endnu en gang.

•••
Håber i alle får en fantastisk weekend<33

Distance - Marcus og Martinus Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang