Del 38. - bare venner

1.1K 38 2
                                    


Lauras synsvinkel.

"Laura" jeg slog øjnene op og mødte martinus' smilende ansigt. "Vi er ved lufthavnen" sagde han. Jeg smilede og gik ud af bilen. Vi skulle flyve til Sverige, hvor drengene skulle have Nogle interviews inden vi rejste hjem til Norge.
"Vi skal denne vej" sagde Kjell-Erik og vi fulgte efter ham.

Lidt tid efter sad vi i flyet. Jeg sad ved vinduet, Martinus i midten og Marcus yderst. de voksne sad foran og bagved os.
Vi havde mødt Nogle fans i lufthavnen, som gerne ville vide hvem jeg var. Jeg havde sagt jeg bare var en ven hvilket de nok ikke troede på, men det var jo rigtigt. I hvertfald indtil videre. Jeg tror Martinus blev lidt skuffet over mit svar til dem, men han er vist kommet over det nu.

"Hør lige" sagde Martinus og rakte mig den ene høretelefon. Jeg tog den i øret. Det var en sang. Sjovt nok, men den mindede mig om noget. "Siger den dig ikke noget?" Spurgte Martinus mig. Jeg smilede lidt da jeg kom i tanke om det. Martinus og jeg hørte den, en aften på stranden i Thailand. Jeg smilede ved tanken. "Thailand" sagde jeg og smilede til Martinus. Han smilede stort og nikkede, hvorefter vi bare sad og hørte resten af sangen. Det var virkelig gode minder.

Martinus og jeg snakkede en del under turen, så den føltes som 2 minutter da vi landede i Stockholm. Vi rejste os og tog håndbagagen. Jeg gik mellem Marcus og Martinus. Vi kom ind i lufthavnen hvor Endnu en klump fans stod. Jeg skulle lige vænne mig til det.

Vi tog billeder. De ville også have billeder med mig, hvilket var pænt mærkeligt, men jeg gjorde det. "Er i kærester?" Spurgte en af dem og pegede på Martinus og jeg. Jeg rystede på hovedet. "Nej vi er bare venner" sagde Martinus og smilede skævt. "Aaw, Okay" sagde de og tog billeder med Martinus.
Vi gik videre og hentede vores bagage.

•••
Stem og kommenter for mere <33

Distance - Marcus og Martinus Where stories live. Discover now