4 uger senere / 1 måned senere.
Martinus' synsvinkel.
Man skulle tro jeg havde glemt hende nu eller opgivet hende ik? Men Nej. Jeg ville Finde hende. Vi havde fået Nogle dage fri og dem skulle Marcus og jeg Bruge i Danmark. Isac var taget med, men far blev hjemme.
Jeg havde brugt min flybillet.Marcus og jeg tog tidligt afsted om morgenen. Vi skulle jo flyve så vi skulle i lufthavnen tidligt. Klokken var fem om morgenen. Isac ville køre os til Trondheim, som vi skulle flyve fra.
Marcus tog med mig fordi han vidste hvor meget det betød for mig og så var Laura jo også hans ven.
Vi var i Trondheim. Vi havde fået bibbet bagagen ind. Isac havde hjulpet. Vi sad der i venteområdet og ventede på vi skulle med flyet. I aner ikke hvor mange sommerfugle der var i min mave. Det var så længe siden vi havde snakket sammen og jeg vidste hun var sur på mig, men ikke hvorfor.
Vi kom med flyet en halv time senere. Jeg sad og hørte musik hele vejen til Danmark. Vi landede i København, Laura boede lidt Uden for københavn det havde hun skrevet i brevet."Glæder du dig?" Spurgte Marcus da vi havde fløjet i noget tid. Jeg nikkede. "Men jeg er ret nervøs" mumlede jeg. "Ved du stadig ikke hvorfor hun er sur?" Spurgte Marcus. Jeg rystede på hovedet og kiggede ud af vinduet. Egentlig synes jeg det var det uretfærdigt, at når jeg endelig havde fundet en pige jeg holdte meget af, skulle det ende så hurtigt. Alle de piger jeg plejer at møde er jo skrigende fans..
•••
5k! Taak<33
DU LIEST GERADE
Distance - Marcus og Martinus
FanfictionAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3