Den eneste tanke der havde fyldt i mit hoved de sidste 2 timer, var at hele verden nu viste Martinus og jeg var sammen. Det var virkelig skræmmende, men sådan var det nok bare at være kendt.Vi sad allerede i bilen på vej til Oslo. Jeg glædede mig, men jeg kunne godt mærke hvad det ventede. Blitz, fans, mennesker og vagter suste rundt i mit hoved. Jeg var bange. Det kan man vist godt kalde det. Jeg glædede mig og var også utrolig spændt, men frygten tog snart overhånd.
Jeg klemte martinus' hånd. Jeg sad ved vinduet ved siden af ham. Han kiggede bekymret ned på mig. "Hva så?" Spurgte han og kiggede mig direkte ind i øjnene. Jeg kiggede bare på ham. Sagde ikke noget. Hvad skulle jeg sige? At jeg var bange for deres liv? De har været i det i så lang tid i forhold til mig. De er vant til det nu. "Øhm.." en tårer gled ned ad min kind. "Hvad sker der skat?" Spurgte han endnu mere bekymret.
Jeg kunne ikke sige noget. Ordene knudrede sig bare sammen i min mund. Han tog om mig og sådan sad vi i lidt tid. Marcus tog ørebøfferne af og kiggede mærkeligt på mig. "Hvad er der sket?" Spurgte han bekymret. Martinus gjorde tegn til han bare skulle lade os være, så det gjorde han så.Efter en halv time slap Martinus grebet om mig og kiggede alvorligt på mig. "Fortæl" sagde han og smilte skævt. Jeg kiggede ned. "Det lyder måske dumt, men.. jeg er bange. Bange for fansene, livvagter, det liv i har. Jeg er bange for hate, for det ved jeg, at jeg får." Mumlede jeg. Martinus kiggede lettet på mig. "Nåår, men skat." Sagde han og løftede mit ansigt op, så jeg så på ham. "Jeg beskytter dig. Og det gør Marcus også. Der vil måske komme hate, men så længe vi er her betyder det intet. Det skal i hvertfald ikke ødelægge det vi har sammen vel?" Spurgte han og kiggede på mig. Jeg smilte lidt. Han var alt for sød til ikke at blive blød i knæene. "Mmh, tak martinus" sagde jeg og smilte taknemmeligt. Frygten og haten vil altid være her, men så længe Martinus og Marcus for den sags skyld, er ved min side, skal det nok gå...
•••
Hvad skal jeg gøre bedre? Skriv det i kmt<3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3