Del 20. En klump i maven..

1.1K 33 4
                                    

Martinus' synsvinkel.

Vi gik op til hotellet. "Vil du ikke please hjælpe mig med at pakkeee" spurgte jeg træt Laura. Hun grinte lidt af mig, men trak så på skuldrene. "Hvorfor ik" sagde hun og smilte lidt. "Yes!" Udbrød jeg. Vi gik op på mit og marcus' værelse. "Martinus skynd dig vi skal..-" længere nåede min mor ikke da hun så Laura. "Hej Laura!" Sagde hun glad og kom over for at give hende en krammer. "Hej" sagde Laura smilende. "Jeg skal bare lige hjælpe ham med at pakke, for han er for doven til at gøre det selv" fortsatte hun og kiggede drillende på mig der bare stod og smilede.
"Nuurgh, hvor sødt af dig, men i skal skynde jer for vi skal afsted om et kvarter" sagde min mor. Vi nikkede og gik ind på Marcus og mit værelse. "Hey" sagde Marcus. "Hey, har du pakket?" Spurgte jeg overrasket. Det var altid Marcus det plejede at være den langsomste. "Ja" sagde han tilfreds. "Jeg har jo heller ikke dame på" sagde han og kiggede drillende på laura og jeg. Jeg sendte ham dræberblikket. "Vi er Forhelvede bare venner!" Udbrød Laura og jeg i kor, hvorefter vi begge flækkede af grin. Marcus rystede bare på hovedet og så pakkede vi.

"Skal jeg pakke dine underbukser?" Spurgte Laura drillende. Jeg rødmede lidt. "Nej tak" sagde jeg og smilede skævt til hende. Hun grinte lidt. Man kunne også høre Marcus der grinede af os ovre fra sengen. Han var simpelthen for meget.
Vi pakkede alt mit tøj i en kuffert og min mobil og høretelefoner tog jeg i lommen. "Done" sagde Laura tilfreds. "Tak for hjælpen" sagde jeg og trak hende ind i et hurtigt kram. Jeg ignorerede Marcus der fnæs i baggrunden.

"Vi skal køre nu!" Det var far der råbte ude fra gangen af. Klokken var næsten 5.00. Vi skulle flyve klokken halv 8 så vi havde masser af tid.

Laura skulle med hen til lufthavnen. Den lå ikke så langt fra hotellet. Vi sad i en taxi. Jeg sad mellem laura og Marcus. Emma og mor sad bagved og far sad omme foran ved chaufføren.
Laura lagde sit hoved på min skulder. Jeg sad med min mobil i hånden. Jeg snappede bare lidt.
Vi ankom hurtigt til lufthavnen. Jeg havde nok den største klump i maven, for nu skulle Laura og jeg snart sige farvel...

•••
Håber i nyder ferien, hvis i har ferie:)?

Distance - Marcus og Martinus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora