Del 63. - afgang til norge

976 35 1
                                    


Jeg satte mig uroligt op i sengen. Jeg havde svedige håndflader og uglet hår. Jeg kiggede på klokken. Den var fem om morgenen. Jeg måtte have sovet helt fra klokken fem så. Jeg strakte mig og følte mig faktisk ganske frisk, lige indtil jeg kom i tanke om det mareridt der havde vækket mig. Martinus var død og derfor nåede jeg aldrig at se ham igen. Tanken om det var forfærdelig, faktisk ikke til at holde ud så jeg fandt min mobil frem for at tænke på noget andet.
Jeg gik på Instagram. Der var kommet en masse kommentarer på et billede jeg havde postet af Martinus og jeg i går. Jeg havde skrevet "miss you" under det så folk havde skrevet alt muligt med at de Håbede vi snart mødtes igen. Jeg smilte lidt og rejste mig.

Det var faktisk Idag jeg skulle stikke af til Norge. Jeg havde fortalt Jonas om min plan. Han syntes jeg var en idiot, men jeg ville se Martinus gunnarsen. Og det kunne ikke gå hurtigt nok.

Jeg fandt min flybillet og tog noget tøj på. Jonas måtte først fortælle hvor jeg rigtigt var når jeg var kommet til Norge. Indtil det skulle han bare sige jeg var sammen med Maja, fordi jeg savnede hende.

Jeg redte mit hår, tog noget vand og et lille æble. Jeg havde pakket en taske og en kuffert med alt jeg skulle Bruge så jeg var klar til at gå inden de opdagede mig. Det var egentlig først meningen jeg skulle op om en time, men mareridtet havde vækket mig, så nu havde jeg bare mere tid i lufthavnen. Det går nok.

Jeg tog en bus hen til lufthavnen og skyndte mig ind. Jeg havde læst på nettet om hvordan man tjekkede ind osv, så nu følte jeg mig faktisk pænt sikker haha.

•••
Wow.
For det første TUSIND TAK FOR 20k! de sidste bare dage har været ret vilde. Jeg har været i Kbh med nogle veninder. Vi var ved drengenes hotel, til bogsigneringen og i lufthavnen.
Det var helt fantastisk og meget surrealistisk haha. Til dem der også var der - jeg håber virkelig i fik nogle fantastiske dage!

Og når ja, jeg lavede jo en afstemning før, tak for alle stemmerne som stort set faldt på den første forside haha<3
- Cecilie

Distance - Marcus og Martinus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin