Del 39. - ufokuseret

1.1K 28 3
                                    


Martinus' synsvinkel.

Jeg havde øjnene på Laura under næsten hele interviewet. Marcus kunne godt fornemme jeg var rimelig fokuseret på Laura, så han skubbede lidt til mig engang i mellem.
Laura smilede til mig så det var svært at fokusere. Jeg rødmede og fik sommerfugle i maven hvergang. Jeg måtte tage mig ret meget sammen så fansene ikke opdagede jeg var mærkelig. De kunne jo regne det ud hvis de vidste hun sad bag kameraet.

"Havde i en god ferie til Thailand?" Spurgte journalisten. Jeg kiggede på kameraet og nikkede. "Ja det var en rigtig god ferie" sagde Marcus og skubbede lidt til mig. "Øhm ja, vi fik også en ny veninde. Laura, som Nogle af fansene har set" sagde Jeg smilende og kiggede hurtigt over på Laura der sad og smilede lidt.
"Bare en veninde eller?" Spurgte journalisten da hun så mig smile til Laura. "Ja bare en veninde" mumlede jeg og kiggede ned da jeg rødmede en del. Marcus Grinede lidt, men vi gik hurtigt videre med interviewet før det blev for akavet for mig.

Da interviewet var færdigt kørte vi videre til det næste sted vi skulle være. Det var vist ved en radiostation. Laura gik med ind, men holdte sig i baggrunden. Hun var jo ikke så vant til det jer liv Endnu.

Nogle timer senere skulle vi tilbage til hotellet. Vi skulle nemlig først flyve til Norge i morgen.

•••
Godnat <33

Distance - Marcus og Martinus Where stories live. Discover now