Marcus og jeg havde begge fået badet. Jeg kom gående ned af trapperne med vådt hår og kun et håndklæde om livet. Jeg smilte kækt til Laura. Jeg vidste hun ikke kunne styre sig, når jeg havde bar mave.
Hun fik øje på mig og rødmede med det samme. Jeg smiler lidt og går over mod hende. Hun slipper de ting hun er igang med og tager armene om min nakke. Hun smiler. Jeg kunne drukne i hendes øjne og jeg tror hun har det på samme måde med mine. Jeg læner mig frem mod hende og kysser hende. Vi står og kysser lidt. Jeg tager hende lidt hurtigt på røven og kan med det samme mærke hun smiler i kysset. Vi bliver afbrudt af et falsk host. Hun trækker sig hurtigt fra mig og kigger ned helt rød i hovedet.
Far og Emma er kommet hjem. Ups. "Hej" smiler jeg som om intet er sket. Far smiler skævt. Emma springer ind i Lauras arme og bliver svunget rundt.Nogle timer senere.
Vi er lige blevet færdige med at spise tacos. "Det smagte da godt nok Laura" sagde far lidt drillende. Laura smilte lidt. "Det smagte fantastisk!" Udbrød Emma. Vi grinte allesammen. "Tak Emma" smilede Laura. Jeg sendte Laura et spørgende blik og nikkede op mod værelset. Hun forstod og vi rejste os. "Tak for mad" sagde alle i kor. "Velbekomme" smilede Laura og gik med mig ovenpå. Marcus skulle hjem til en ven her i aften, men jeg ville bare være sammen med Laura.
Vi satte os i sengen. "Martinus" mumlede hun imens hun nussede mit hår. "Mmh?" Hun smilte lidt. "Vi har ikke rigtig været så meget sammen idag.." sagde hun og kiggede mig direkte i øjnene. "Ikke for at være klæbende eller noget..-" jeg afbrød hende inden hun begyndte at overtænke. "Vi er sammen i morgen okay?" Sagde jeg og kyssede hende i panden. Hun smilte. "Okay" sagde hun og lagde sig træt ned i sengen. "Men det betyder ikke du skal sove nu" sagde jeg og tog hende ind til mig. Hun grinte lidt. "Netflix?" Spurgte jeg og smilte. Hun nikkede og vi satte os til rette.
•••
10 stemmer og så kommer næste kap! <3
YOU ARE READING
Distance - Marcus og Martinus
FanfictionAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3