Del 94. - "godnat"

927 42 8
                                    


Vi kørte hen til det sidste Interview også var vi færdige for idag.

Lauras synsvinkel.

Jeg havde ikke lavet så meget på værelset andet end at slappe af, se Netflix, pakke ud og ryddet lidt op. Det måtte jo godt være lidt pænt når drengene kom tilbage.
Klokken var omkring 21.00. Drengene manglede vist kun et interview nu, men hold da op hvor har de arbejdet længe.

Jeg satte min mobil på et lille bord og satte mig på gulvet. Så gik jeg ind på insta og startede en livestream. Der kom hurtigt flere Tusinde mennesker. De stillede mange spørgsmål om, hvor drengene var. Jeg fortalte at de arbejdede og jeg var på et hotel i Oslo.
Jeg spottede altid alle hate kommentarerne der kom, men der var en del af de søde fans der skrev at jeg bare skulle være ligeglad. De kunne sikkert fornemme, at jeg blev helt stille hver gang der kom en hate kommentar.

En time efter slukkede jeg livestreamen og smed mig på sengen. Jeg lukkede øjnene og faldt ret hurtigt i søvn.

Martinus' synsvinkel.

Kl. 22.04

Bilen stoppede ude foran hotellet. Der stod Nogle fans, så vi tog Nogle hurtige billeder og skyndte os op på værelset. Jeg ville sikre mig, at Laura var Okay.

"Godnat" sagde Marcus til mig da vi var kommet op i gangen. Far var gået i seng. "Godnat" smilede jeg og gav ham en krammer. Vi gik ind på hver vores værelse.
Laura lå i sengen. Jeg gik over til hende og kyssede hende i håret. Hun sov tungt. Jeg smilede lidt og smed mit overtøj.

•••
Stem og kmt. For mere!<3
- håber alle der var i Kbh i går og se drengene, havde en Mega god aften! <3

Distance - Marcus og Martinus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora