Lauras synsvinkel.Vi var kommet hjem til Martinus og sad nu og spiste. Jeg tog en tomat på mit brød og spiste. Martinus sad og lavede grimasser. Han hadede tomat, men det vidste jeg godt. Jeg Grinede lidt af ham, men spiste videre.
"Hvad lavede i egentligt på skolen?" Spurgte Gerd Anne og smilede sødt til Martinus og jeg.
"Jeg skulle bare vise hende noget" sagde Martinus og smilte lidt til mig. "Vise hvordan man kysser eller Hvad?" Grinede Marcus nede fra bordenden. Martinus rejste sig hurtigt fra stolen og skulle til at slå ham, men Gerd Anne stoppede dem. "Drenge stop nu!" Sagde hun bestemt. Martinus satte sig ned igen. "Det er da Marcus der skal stoppe" mumlede Martinus halvsurt. "Altså hvor gamle er det i er" sagde Gerd Anne og grinte lidt. Så flækkede vi alle. De var faktisk ret barnlige indimellem.Vi var færdige med at spise. Jeg havde hjulpet Gerd Anne med at vaske op og rydde køkkenet op imens Martinus lavede lektier på værelset. Jeg skulle ikke gå på skolen når jeg var i Norge. Jeg havde Nogle lektier med hjemmefra.
Jeg gik op af trapperne op til hans værelse. Han lå på sengen og var igang med lektierne. "Hey" han smilte til mig. "Hey" svarede jeg og smed mig oven på ham. Eller ikke helt ovenpå ham. Min overkrop ovenpå ham hvis i forstår.
"Jeg er altså ikke færdig" mumlede han og kiggede smilende på mig da jeg tog bogen fra ham. "Nej, men vil du ikke med ud og spille fodbold i stedet?" Spurgte jeg ham og smilte. Jeg rejste mig fra sengen. Han trak på skuldrene. "Jojo" mumlede han og smilede lidt.
•••
Håber i får en fantastisk fredag!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Distance - Marcus og Martinus
ФанфікиAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3