Nogle timer senere Gad vi ikke ligge i sengen mere. Vi havde begge været i bad og gjort os klar. Vi var på vej ned på fodboldbanen med en bold. Martinus havde en del energi i dag, som han gerne ville Brænde af. Jeg orkede det ikke så jeg kiggede bare på. Marcus var også gået med."Her" jeg kastede bolden over til Martinus. Vi var kommet ned på banen. Vi var de eneste der var hernede. "Skal vi spille kamp?" Spurgte Marcus Martinus. "2 personer?" Sagde Martinus spørgende. Jeg grinte lidt af deres samtale. Det endte med de spillede en slags kamp alligevel. 2 personer.
Jeg sad lidt på mobilen. Jeg tog et billede af drengene der spillede fodbold og smed det på Instagram. Der kom med det samme en masse kommentarer, som jeg prøvede at svare på.
Martinus kiggede indimellem over på mig, når han scorede eller lavede et sjovt trick. Jeg smilte bare lidt og kiggede ned på mobilen igen.Klokken 13.40
Vi havde været på banen i ca. Halvanden time. Drengene spillede stadig, men jeg begyndte at fryse. "Jeg går hjem!" Råbte jeg til dem. "Skal vi gå med?" Marcus kiggede spørgende på mig. Martinus var nede og hente bolden i den anden ende. "Nej Nej, det behøver i ikke!" Svarede jeg og smilte. Marcus lavede en thumbs up og smilte. Jeg gik ned af bænkene jeg havde siddet på og vinkede til drengene. De smilte begge og vinkede tilbage.
Jeg løb hjem og ind i varmen, hvor jeg gik ud i køkkenet.•••
Hvordan har i det? 💞
YOU ARE READING
Distance - Marcus og Martinus
FanfictionAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3