(Ved virkelig ikke hvad der sker med min mobil, men af en eller anden grund kan jeg ikke redigere mine billeder på kamerarullen, så jeg kan dsv ikke beskære billederne, bare så i ved det aha)
Vi spiste aftensmad, som man jo normalt gør. Alle var ret trætte da de havde været i skole og på arbejde. Jeg var også vildt træt efter rejsen herhen. Den var ikke så lang, men jeg blev altid så træt af at flyve.
Hverken gerd Anne eller Kjell-Erik havde snakket med mine forældre endnu. Det var egentligt sjovt at de ikke havde ringet til mig endnu. Bare de ikke har involveret politiet. Jonas vidste jo hvor jeg var. Jeg regnede egentligt med de godt kunne regne ud jeg var her, hvis de bare tænkte sig lidt om.
Efter maden hjalp jeg gerd Anne med at rydde op og vaske af. Efter lidt tid kom Martinus trampende ned ad trapperne. Jeg kiggede hen mod døren, hvor han kom ind fra. Han havde kun bukser på og bar mave uglet hår. "Skal du i seng nu skat?" Lød det fra Gerd Anne. Jeg smilede lidt, men kiggede hurtigt ned på den gryde jeg var ved at tørre. Jeg rødmede og fik det pænt varmt. Han var også ret lækker. "Næh, jeg havde det bare varmt" mumlede han. Jeg kiggede over på ham. Han kendte mig for godt allerede. Han havde kun gjort det fordi han vidste jeg ville rødme og blive helt skør. Jeg rystede grinende på hovedet af ham. Gerd Anne kiggede underligt frem og tilbage på Martinus, men opgav hurtigt. "Jeg kommer om lidt" sagde jeg smilede skævt til Martinus der stod og trippede. Han kørte hånden igennem håret. "Nej da, bare gå du op nu" sagde Gerd Anne og smilede venligt til mig. Jeg smilte og gik med Martinus op. "Tak for hjælpen Laura!" Hørte jeg lige Gerd Anne efter mig. "Så lidt!" Svarede jeg og gik derefter med Martinus ovenpå.
•••
WHUUUT, 24k! Tusind tusind Taak<3
DU LIEST GERADE
Distance - Marcus og Martinus
FanfictionAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3