Jeg lagde mobilen i lommen og skyndte mig hen til showet igen. "Nå så kunne
man være her" sagde Marcus træt. Jeg smilede undskyldende til ham.
"Marcus siger det nok var din kæreste Laura?" Spurgte journalisten mig. Jeg smilede lidt. "Jae, det var det ja" mumlede jeg. "Hvor er hun henne lige nu?" Spurgte journalisten mig. Jeg kiggede på Marcus, der bare sendte mig nogle drillende blikke. Jeg hadede at blive spurgt om Laura for jeg ville ikke blande hende alt for meget ind i mit "kendis" liv, men det blev jeg jo nok lidt nødt til. Alt andet var ret svært."Derhjemme på hotelværelset" sagde jeg og sendte journalisten et blik det hentydede til hun skulle skifte emne. Det forstod hun for så begyndte hun at spørge til vores nye album.
Efter interviewet sagde vi pænt farvel. Vi satte os ud i bilen. Far var ret sur på mig. "Martinus hvad var det helt præcis du lavede?" Spurgte min far surt. Jeg kiggede undskyldende på ham. "Jeg snakkede mig Laura?" Mumlede jeg. "Martinus altså. Du bliver nødt til lige at være lidt professionel i sådanne situationer." Sagde han og vendte sig om så han ikke kiggede mere på mig. "Mmh" mumlede jeg.
"Husk nu den aftale vi har" sagde Marcus og smilte skævt. Da Laura var kommet til Norge igen lavede Marcus og jeg en aftale om, at selvom jeg havde fået en kæreste, skulle jeg stadig koncentrere mig om arbejdet. Det var også fair nok, jeg skulle bare lige tage mig sammen nogle gange.
Jeg nikkede til Marcus, som smilede lidt til mig.•••
Hvornår får i juleferie?
ESTÁS LEYENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3