Del 3. - "bryd nogle grænser"

1.7K 46 7
                                    

Lauras synsvinkel (pigen)

Jeg gik hen ad stranden. Min familie og jeg var endelig i Thailand igen. Vi plejede at være her hvert tredje år eller sådan noget.
Min mor, far og storebror var oppe på hotelværelset, men jeg ville lige have en moregndukkert.
Jeg hedder forresten Laura. Jeg er 15 og jae.. så går jeg i niende i Danmark hvilket er pisse kedeligt.

Jeg gik hen ad stranden for at finde et dejligt sted at ligge inden jeg skulle i vandet. Jeg kunne fornemme nogen kiggede på mig da jeg gik på stranden. Jeg vendte hurtigt hovedet og så en eller anden dreng stå og stirre ude i vandet. Jeg kunne ikke lade være med at grine, men jeg gik bare videre så det ikke blev akavet haha.
Jeg fandt hurtigt et sted og bredte et tæppe ud på det varme sand. Jeg lå lidt på tæppet med lukkede øjne og bare mærkede solen der varmede min krop.

Martinus' synsvinkel.

"Emma vi skal op nu!" Sagde jeg og trak hende med op af vandet. Vi havde virkelig været her i lang tid. Marcus og jeg gik på hver vores side af Emma. Vi gik op på værelset, men ved en lille omvej så jeg lige kunne se hende pigen igen. Det var egentlig Marcus der havde lokket mig til at gøre det, for jeg var ret genert når det kom til sådan noget. Tænk hvis hun ikke engang Synes om mig.

"Ej Marcus vi vender om" sagde jeg da vi havde gået lidt. "Nej hvorfor?!" Sagde Marcus. "Det er en dårlig ide" sagde jeg og trak i dem. "Martinus stop nu. Bryd nogle grænser og så går vi kom" sagde Marcus bestemt og trak Emma og jeg med.
Jeg tøvede, men gik alligevel med.

Pludselig fik jeg øje på pigen. Hun lå henne på et tæppe og tog sol. Jeg fangede mig selv i at smile da jeg så hende. Vi gik forbi hende. Hun kiggede hurtigt op på mig og smilede skævt. Jeg smilede også lidt og så gik vi videre. Virkelig akavet ja. Men man skal jo starte stille ud ik?

"Var det bare det vi skulle gå sådan en omvej for" sagde Emma og sukkede træt. "Jeg nikkede og smilede over hele fjæset. "Jaer Emma Martinus er skør det ved du også godt, kom vi går op nu" sagde Marcus. Vi gik op på hotelværelset og tog tøj på så vi kunne komme videre med dagen.

•••
Godmorgen! Håber i alle får en fantastisk dag selvom det er mandag:) <33

Distance - Marcus og Martinus Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora