Del 84. - "vil du med til oslo i aften?"

964 38 2
                                    


Jeg rejste mig stille fra sengen. Jeg ville ikke vække hende. Jeg tog en trøje over hovedet og skulle til at gå ud da Lauras stemme stoppede mig. "Godmorgen skat" sagde hun. Jeg vendte mig om og så en smilende og meget smuk pige ligge i min seng. "Godmorgen skat" sagde jeg og kyssede hende i panden. "Er der noget galt?" Spurgte hun og og min hånd. Jeg rystede på hovedet. "Jeg skal lige noget. Jeg er Tilbage om 5 minutter" sagde jeg og trak min hånd til mig selv. Jeg gik ud og direkte ind i mine forældres soveværelse.

Jeg rømmede mig. De fik begge et kæmpe chok. "Godmorgen skat? Hva så?" Spurgte min far og smilte lidt. "Skal vi til Oslo i aften og arbejde?" Spurgte jeg. En klump formede sig i min mave. Det var mit arbejde, men det var svært at komme fra sit livs kærlighed til at være seriøs omkring arbejdet...
"Så skal Laura med" sagde jeg bare ligeud. Min far smilede skævt. "Altså hvis du kan koncentrere dig" mumlede han og strakte sig. Jeg nikkede ivrigt. "Det kan jeg godt!" Grinte jeg. Jeg gav dem begge en kæmpe krammer og spurtede ind på værelset. Laura lå med sin mobil.
Jeg tog den fra hende og smilte stort. "Vil du med til Oslo i aften?" Spurgte jeg.

•••
Håber alle får en fantastisk dag ❤️

Distance - Marcus og Martinus Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon