Lauras synsvinkel.
"Thanks" sagde jeg og vinkede til cykelchauførren. "Nå, skal vi gå ind til det der markede?" Spurgte Martinus os. Marcus og jeg nikkede og så gik vi derind. Marcus og Martinus gik ved siden af hinanden og jeg gik på den ene side af Martinus. Vi hyggede os virkelig meget. Vi grinte og snakkede næsten hele tiden.
"Ej se der er en macd!" Sagde jeg ivrigt og pegede mod et lille hus med macd. Drengene grinte lidt. "Skal vi gå derover?" Spurgte Martinus drillende. "Jaer" sagde jeg og så grinte vi. Vi gik ind på macd og bestilte lidt mad. Det var ret mærkeligt i Thailand i know, men seriøst det smager SÅ godt!
Kl. 15.03
Vi havde været herinde hele dagen. Jeg var ret træt. Vi sad i cykeltaxien på vej hjem til hotellet. Martinus havde en arm om mig. Jeg lænede mit hoved op af ham, for jeg bar jo som sagt virkelig træt. Jeg kunne fornemme han smilte, men jeg faldte vist ret hurtigt i søvn.
Jeg vågnede af Martinus' grin. Jeg slog øjnene op. Jeg grinede ned til mig. Sikkert fordi jeg stadig sov. Der stod nogle voksne og ventede på os. Det måtte være drengenes forældre for de lignede da ret meget haha. Jeg gik ud af taxien og hilste pænt på dem. "Hej, Laura" sagde jeg smilende og gav hånd til dem. De hed Kjell-Erik og Gerd Anne. Sikkert meget normalt i Norge, men jeg skal nok lige vænne mig til det.
"Vil du spise med os, vi sidder bare nede på restauranten?" Spurgte Gerd Anne sødt. Jeg smilede. "Ja! Jeg skal bare lige klæde om" sagde jeg og kiggede med af mig selv. Jeg havde det ret varmt. "Okay, vi spiser klokken halv seks" sagde hun og smilede. De gik, Martinus vinkede til mig med det største smil på læberne. Jeg smilede bare til Ham og gik mod mit værelse.
"Heej!" Råbte jeg da jeg trådte ind af døren. "Hej skat" sagde min mor glad og kyssede mig i panden. "Har du hygget dig?" Spurgte hun. Jeg nikkede smilende og gik ind på mig og min brors værelse. Han hørte musik i høretelefonerne. "Hej!" Sagde jeg så højt han kunne høre det. Han var forresten sytten og han hed Jonas.
Jonas:
Han tog musikken ud af ørene og kiggede på mig. "Hvor har du været?" Spurgte han og gabte. "Inde i byen med nogle drenge fra Norge" sagde jeg og kunne ikke holde et lille smil inde. Han rystede på hovedet og grinte lidt af mig.
Jeg gik ud til min mor. "Mor jeg skal spise med deres familie og så skal vi bade, så jeg kommer først nok hjem sent" sagde jeg og krydsede fingre for hun sagde okay. "Okay.. øhm bare du bliver her på hotellets område" sagde hun. "Og hvem er de der drenge?" Fortsatte hun. "Du kan se dem en anden dag, men de er rigtig søde så bare rolig" sagde jeg og smilede lidt. Hun nikkede. Jeg gik i bad og tog tøj på og en bikini indenunder så jeg var klar til aftenen.
Lauras tøj:•••
Godmorgeeen!! Tak for næsten 1k læsere<33
Et helt kapitel i Lauras synsvinkel:) hvad synes i?
KAMU SEDANG MEMBACA
Distance - Marcus og Martinus
Fiksi PenggemarAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3