>> (Hør 'next to you' med Chris Brown) <<Vi havde danset i en halv times tid. Det lyder af meget, men det føltes som ingenting. Jeg kunne danse med ham i dagevis hvis det var det haha.
Vi satte os hen på et lille tæppe Martinus havde lagt heroppe. Det var ligesom stranden i Thailand. Vildt hyggeligt.
Jeg satte mig mellem Martinus' ben og lagde mig ned i hans skød. Han tog armene om mit liv og kyssede mig i håret. "Jeg har en overraskelse mere.." mumlede han lidt efter. "Har du?" Spurgte jeg nysgerrigt. Nu måtte han da stoppe. Haha. Han nikkede og gik ind på sin mobil. Han gik videre ind på kamerarullen og trykkede på en video."Kan du huske da jeg fx viste dig det der rum på skolen?" Spurgte han. Jeg nikkede. "Der faldt du i søvn, så jeg tog et billede, fordi du så så sød ud" sagde han og smilede lidt. Jeg grinte lidt. "Det har jeg faktisk gjort siden Thailand. Jeg tog det første billede af dig på stranden da jeg så dig første gang.. så her er en lille video med alle de billeder jeg har taget indtil videre" sagde han og trykkede start. Jeg sad bare og smilede. Videoen startede ud med en video, hvor Martinus snakkede. Der var musik indover, men man kunne godt høre ham. "Okay så.. jeg har set denne her pige. Hun er virkelig smuk, som i virkelig smuk" man kunne høre Marcus grine i baggrunden af videoen, så Martinus grinte også lidt. "Og øhm.. jeg vil gerne finde hende igen, så det gør vi nu" sagde han og gik hen ad stranden. Jeg fik øje på mig selv ligge henne på stranden. "Ej nej nej" mumlede jeg. Det var pinligt haha. Martinus grinte lidt og kyssede mig i håret.
I videoen så man ham gå hen mod mig og sige noget og derfra kom der bare videoer og billeder fra alle månederne vi har haft sammen og ikke sammen. Wow.Videoen var færdig. Martinus pakkede mobilen væk og kiggede forventningsfuldt ned på mig. "Wow.. hvor er den sød Martinus" sagde jeg og kyssede ham. Han smilede. "Jeg elsker dig Laura" sagde han og flettede sine fingre ind i mine. Jeg smilede lidt. "Jeg elsker også dig" sagde jeg og kyssede ham.
Jeg lagde mig i hans skød og lukkede øjnene. Han nussede mig i håret indtil jeg faldt i søvn.•••
TUSIND TAK FOR 30k!
Det betyder så meget at i læser med, stemmer, kommenterer og sender mig søde beskeder. Tusind tusind tak!
- Cecilie
ESTÁS LEYENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3