Lauras synsvinkel.
Senere samme dag."Does it make you believe in love?" Jeg sad og nynnede med på make you believe in love. Den var ret god, jeg prøvede bare at lade være at tænke på martinus. Det var mærkeligt, at det var dem der havde skrevet den. Mine to bedste drengevenner...
"Laura?" Jeg kiggede op. Læreren og alle elever i klassen kiggede ned på mig. Det var ret akavet for det var vores nye klasse. "Ja?" Spurgte jeg forvirret og tog høretelefonerne ud. "Du skal ikke sidde og stene, i har fri om lidt" sagde læreren der forresten hed Ulla. Jeg nikkede akavet og kiggede ned. Vi fortsatte undervisningen.Klokken ringede. "Vil du med hjem til mig?" Spurgte Maja. Jeg smilede lidt og nikkede så. Jeg havde fortalt alt der var sket i ferien, så hun vidste godt jeg var ret nede.
"Jeg overvejer at blokere drengene, de spammer mig" mumlede jeg. Maja og jeg gik ved siden af hinanden. Hun kiggede dumt på mig. "Ej ikke gør det. Bare lad dem være, men jeg synes altså ikke du skal blokere dem" sagde Maja. Min mobil bippede. Det var en SMS fra Martinus. Endnu en. "Han vil dig virkelig var" sagde Maja og smilede skævt. Jeg trak på skuldrene.Martinus' synsvinkel.
"Tak for i dag" smilede journalisten til Marcus og jeg. Vi gik hånd og kørte videre til det nøste interview. Det var godt at komme igang med hverdagen igen, men jeg havde Laura i hovedet 24 7.
Vi sad i bilen på vej til det næste interview. Jeg tog min mobil op og gik ind på Laura og mine beskeder, eller min beskeder til Laura...
Martinus: "savner dig, Pls svar..."
*læst 1 min. Siden.Jeg slukkede mobilen og satte mig til at kigge ud af vinduet. Hun svarer jo aldrig
Lauras synsvinkel.
Jeg droppede ideen med at blokere drengene, men jeg svarede stadig ikke. det var længe siden jeg havde været så sur på nogen. Martinus var virkelig blevet vigtig for mig, men da han så lyver om sådan en stor ting? Det er ikke Okay.
"Laura er du klar til at se videre?" Spurgte Maja pludselig. Vi sad og så en film, men hun havde åbenbart sat den på pause da jeg bare sad og stirrede. "Nå ja!" Sagde jeg hurtigt og kiggede på filmen igen.•••
Sry for hvis det her kapitel var rimelig kedeligt. Der kommer til at ske noget lidt mere spændende her i de næste kapitler. <3
ESTÁS LEYENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3