Del 90. - "hmmm.."

871 36 5
                                    


Døren gik op ind til vores værelse. Jeg trak mit hurtigt væk fra Martinus og tørrede tårerne væk. Det var Marcus der kom ind. "Vi skal afsted hen til det der interview nu" sagde Marcus til Martinus. "Jeg bliver altså bare her, hvis det er okay" sagde jeg til martinus og smilede lidt undskyldende. "Selvfølgelig" svarede han og kyssede mig. Han tog sin jakke og de gik ud igen.

Jeg satte mig i sengen og trak dynen helt op under hagen. Fandt min MacBook frem og trykkede på FaceTime. Jeg ringede til Maja. Hun tog den med det samme. Hun smilte stort da hun så mig. Jeg smilte lidt. "Heej!!" Udbrød hun. "Hej" smilte jeg lidt. "Hvordan er planen så gået?" Spurgte hun og smilte nysgerrigt. "Hhmm, godt tror jeg. Altså min mor har ikke sagt at jeg skulle komme hjem med det samme, men jeg skal nok lige vænde mig til livet som "kendt". Vi offentlige gjorde det jo.." mumlede jeg og smilte skævt. "Og hvad mener du så med det?" Spurgte hun. En klump formede sig i halsen.
"Laura har du det godt?" Spurgte hun nu med et bekymret ansigt. Jeg svarede ikke.

"Der kommer bare så meget hate.." mumlede jeg efter lidt tid i stilhed. "Jeg har lyst til at kramme dig nu" mumlede hun med et sad face. Jeg kunne ikke lade være at smile lidt. "Passer Martinus ikke på dig?" Spurgte hun. Jeg nikkede. "Jo det gør han! Men.. det er bare stadig hårdt.." sagde jeg.
Vi snakkede om en masse forskellige ting. Det var dejligt endelig at snakke med hende igen.

•••
Bare så i ved det, der kommer nok til at være ca. 100 kapitler i denne her bog<3

Distance - Marcus og Martinus Où les histoires vivent. Découvrez maintenant