Del 35. - "et eller andet har vi vel?"

1.1K 35 12
                                    


Hun kiggede spørgende på mig. "Shit" mumlede jeg og kiggede ned. "Ja shit, det var en fejl var" Sagde hun surt. "Jeg... jeg ved det ikke, men jeg ved hvorfor jeg ikke har sagt det.." mumlede jeg. Hun kiggede dumt på mig. Jeg kørte en hånd igennem håret og begyndte at snakke.
"Altså.. kort sagt ville jeg ikke ødelægge der forhold vi nu havde bygget op. Uanset om vi var venner, kærester eller flirts, var det er godt forhold. Jeg ville ikke ødelægge dit syn på mig ved at sige jeg var kender i hele skandinavien... du var den første pige fra Danmark der ikke vidste hvem jeg var, den første pige som kunne lide mig som Martinus gunnarsen og ikke som Martinus fra Marcus og Martinus. Sådan virkede det i hvertfald. Jeg holder virkelig meget af dig hvilket også blev bevist i lufthavnen og jeg er virkelig ked af, at du ikke har fået det at vide før..." sagde jeg og kørte Endnu en hånd gennem håret.
Jeg kunne fornemme hun rødmede.

Lauras synsvinkel.

"... jeg er virkelig ked af, at du ikke har fået det at vide før..." mumlede Martinus og kørte en hånd gennem håret. Jeg rødmede lidt. Det var sødt sagt. Jeg kunne ikke lade være med at smile lidt. "Har vi da et forhold?" Spurgte jeg og kiggede Martinus i øjnene. "Ja et eller andet har vi vel.." mumlede han og smilede skævt. Jeg kiggede ned da jeg rødmede Endnu en gang. Han løftede mit ansigt op så jeg så ham i øjnene. "Vil du med til Norge er smut?" Hviskede han så det kildede i kroppen. Jeg kunne mærke hans ånde mod min nakke/hals. Jeg kiggede lidt rundt. "Det kan jeg da ikk..-" Martinus afbrød mig. "Bare spring ud i det" sagde han smilende. Jeg nikkede "Okay så" og vi gik ud.

Jeg havde den bedste følelse susende rundt i kroppen. Jeg skulle med ham til Norge igen. Jeg skulle være sammen med den person jeg havde savnet og hadet så meget på samme tid, hold kæft hvor jeg savnede Thailand, men det kan være ligemeget nu, hvor vi allerede skal være sammen.

•••
Det skal lige siges de ikke rigtig er kærester ENDNU:)

Distance - Marcus og Martinus Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora