Del 88. - "slap af"

826 40 19
                                    


Vi smed vores bagage på værelserne vi havde fået. Det var så åbenbart hele den øverste sal haha, sikkert for sikkerhedens skyld..
Martinus og jeg havde fået et værelse for os selv og så ved jeg ikke lige med resten haha.
Martinus og jeg pakkede lige lidt ud og redte den store dobbeltseng der stod herinde. Vi skulle lige til et kort interview inden vi skulle sove, og så skulle drengene ellers "arbejde" i morgen igen. 

Imens jeg stod og pakkede lidt ud tog Nogle arme pludselig fat om mine og vendte mig rundt. Jeg stirrede spørgende ind i martinus' kastanje brune øjne. "Du.. du skal ikke være bange eller noget. Du bliver nødt til at slappe af, så tror jeg også fansene vil reagere bedre end hvis de kan se du er skræmt af helvedes til. Jeg er her og det er Marcus også" sagde han overbevisende. Det var rart at vide og han havde sikkert også ret, men det vêr bare svært at ændre den måde og tankegang jeg tacklede det her på. Jeg skulle virkelig tage mig sammen.

Jeg smilte lidt og kiggede ned i gulvet. "Jeg ved det. Jeg skal prøve" mumlede jeg og smilte igen til ham. Han smilte lidt og trak mig ind i et kram. En pling lyd fra min mobil afbrød vores kram.

•••
15 kommentarer, så kommer det næste kap:)

Distance - Marcus og Martinus Onde histórias criam vida. Descubra agora