Jeg sad i skolen. Midt i en helt almindelig geografi time. Super kedeligt. Jeg sad bare og tænkte på Martinus. Inde i mit hoved gik jeg ligesom stille igennem alle de minder vi har haft, i løbet af næsten det sidste år.Jeg sad ved siden af en pige ved navn Emilie. Hun skubbede pludselig stille til mig. Jeg kiggede mærkeligt på hende. "Laura, er du med heroppe?" Spurgte min lære. Jeg var ikke så ny i klassen mere, men jeg skulle stadig lige finde min plads herinde.
Derfor var dette pænt pinligt for alle kunne nok regne ud, jeg tænkte på Martinus og de havde ligesom altid kendt ham haha.
"Øhm Jae" mumlede jeg helt rød i hovedet. Min lære smilede skævt til mig og fortsatte undervisningen.Hun rev et stort verdenskort ned fra væggen og stod og pejede nogle forskellige steder hen, men jeg fokuserede kun på tre lande. Mine øjne dannede ligesom pile mellem Thailand, Norge og Danmark, og så blev jeg ufokuseret igen..
***
Ca. 4 måneder senere. - 1. Juli
Jeg tog Martinus' hånd og vi satte i løb hjemad, med Marcus lige i hælene.
Som i måske kan regne ud har vi lige fået sommerferie. En af de bedste følelser kørte rundt i min krop.Inden jeg så mig om havde vi holdt jul og nytår sammen. Inden jeg så mig om havde jeg kendt Martinus og resten af familien Gunnarsen i næsten et år og gæt lige hvor vi skal hen til sommer...
Hvis du gættede Thailand, gættede du rigtigt!...
•••
Det var så det sidste kapitel af 'distance'. Måske kommer der en 2'er på et tidpunkt.Rigtig god jul allesammen! Jeg elsker jer, Cecilie <33
['addicted' kommer ud snart;)]
ESTÁS LEYENDO
Distance - Marcus og Martinus
FanficAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3