Del 24. - gaven

1.1K 38 3
                                    

Lauras synsvinkel.

Kl. 4.00

Vi skulle hjem i dag. Min telefon havde lige ringet, altså vækkeuret. Jeg satte mig træt op i sengen og gabte. Mit ansigt føltes hævet. Jeg havde grædt ret meget i går. Men det var bare så underligt at tænke på, at ens bedste venner er kendte over hele skandinavien. Helt ærligt så fatter jeg det ikke. Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke har sagt noget. Især ikke Martinus...? Vi havde fået et vildt tæt forhold på kort tid. Han var virkelig fantastisk, men nu ved jeg ikke rigtig..

Jeg havde pakket mine ting og var klar til at rejse. Jeg havde noget behageligt tøj på til flyveren, vi skulle jo sidde det i vildt lang tid.
Lauras outfit:

Martinus' synsvinkel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Martinus' synsvinkel.

Vi var kommet hjem. Jeg sad oppe på værelset. Jeg ville ikke spise med de andre. Jeg var ret sur og ked af det. Og forvirret selvfølgelig.
Jeg satte mig på sengen og fandt gaven jeg havde fået af Laura frem. Jeg kiggede lidt på den. En tårer løb stille og lydløst ned af min kind. Jeg tørrede den hurtigt væk. "Tag dig sammen Martinus" mumlede jeg til mig. Det var underligt at have det sådan her. Jeg havde jo aldrig prøvet det før..?
Jeg pakkede forsigtigt gaven op. Der lå en slags seddel og et papir, hvor Laura havde skrevet på.
Kære Martinus. Tak for alle de gode dage vi har haft her i Thailand. Det har uden at lyve, været en af de bedste ferier nogensinde og jeg har altså været meget i Thailand.
Jeg er utrolig taknemmelig for alt. Jeg har virkelig haft det sjovt! Marcus og dig er bare som to fantastisk humør bomber, som man kun kan blive glad af. Martinus du betyder utrolig meget for mig og jeg savner dig allerede... derfor har jeg købt en billet til Danmark så du snart kan komme og besøge mig. Altså hvis du vil;) Tak for alt, Laura.

Jeg fældede en tårer til. Ej nu måtte det da holde op. Jeg foldede den lille seddel ud. Ganske rigtigt lå der en flybillet til Danmark. Jeg sad lidt og kiggede på den. Jeg ved hun er sur på mig, men jeg aner ikke hvorfor, måske er det nu jeg skal finde ud af?

•••
Tusind tak for 4k! Undskyld jeg ikke har været så aktiv, prøver at være mere altid selvom det er hverdag nu..:/

Distance - Marcus og Martinus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora