Del 14. - "godmorgen laura"

1.2K 31 2
                                    

Næste dag.

Lauras synsvinkel.

Jeg lå og tog sol ved poolen. Klokken var 11.45, så der var ret mange hernede, men jeg havde heldigvis fået en liggestol. Jeg lå bare og mærkede varmen og duften af der sydlige u know, da jeg mærkede en masse vand plaske ned og mig og nogle drenge der grinte.

Martinus' synsvinkel.

Marcus og jeg var gået ned til poolen. Vi spottede hurtigt Laura der lå og solede sig. "Marcus vi henter en spand og hælder vand udover hende!" Sagde jeg og grinede. Marcus løftede øjenbrynene, men løb så med mig. Vi tog en af spandene Emma havde med til stranden. Vi fyldte den med vand og listede stille over mod hende. Hun havde kun bikini på og var lækker brun. Hun havde lukkede øjne, så hun havde ikke set os.

Jeg vendte spanden på hovedet og hældte den ned over hende. Marcus og jeg flækkede af grin da hun nærmest sprang op af stolen. "Ej!!" Udbrød hun. Jeg grinede bare. "Godmorgen Laura" smilede jeg kækt. Hun kiggede for sjovt surt på mig. Jeg havde bare badebukser på, så hun trak i mig for at få mig i poolen, men jeg var stærkere end hende og trak hende med. 

"Spader" mumlede hun da vi lidt efter lå på nogle liggestole. Vi grinede. "Hvor er jeres forældre?" Spurgte Laura og kiggede på Marcus og jeg. "De gik på stranden, men jeg havde en fornemmelse af, at i ville komme her såe jeg blev" sagde hun og smilede lidt. "Aaaw" sagde jeg. Hun grinede lidt.

•••
Nåede lige et til<3

Distance - Marcus og Martinus Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang