Lauras synsvinkel.Da jeg vågnede op næste morgen var Martinus ude af sengen. Han plejer godt nok at være morgenfrisk, men han bliver da altid liggende?
Jeg gned mine øjne og satte mig op i sengen. Jeg trak gardinerne fra. Solen skinnede ind ad det lille vindue. Jeg smilte. Jeg kunne mærke det blev en god dag. En virkelig god dag. Kender i ikke det? Det hvor man bare kan mærke det bliver en god dag. Sådan havde jeg det lige nu.En følelse af lykke suste også lige igennem min krop. Jeg følte mig virkelig som den heldigste person på jorden.
Jeg tog en morgenkåbe, som jeg havde haft med på, og gik ud af værelset. Døren var lukket ind til marcus' værelse, så han sov sikkert.
Jeg listede ned af trapperne og hørte med det samme en nynne. Det var Martinus. Han nynnede 'love yourself' med Justin bieber. Efterhånden sang han højere og højere. Jeg blev stående i gangen så han ikke kunne se mig. Det lød ret godt. Faktisk virkelig godt.Efter lidt tid gik jeg ud til ham. Der duftede af pandekager. "Godmorgen" sagde jeg stille, men højt nok til han kunne høre det. Han vendte sig om med et chok. Et smil bredte sig på hans læber da han så mig. "Godmorgen smukke" sagde han smilende og trak mig ind i et kys. Han havde kun bukser på. Jeg lagde hånden på hans bryst imens vi kyssede. Jeg smilte og trak mig. "Hvad laver du?" Spurgte jeg ham og kiggede nysgerrigt på alle gryderne. "Lidt forskelligt, men vi skal bare spise pandekager nu, det andet er til senere" sagde han og smilte hemmelighedsfuldt.
"Senere?" Spurgte jeg undrende. Han holdte stadig om mig. "Ja senere. Jeg har en overraskelse til dig" sagde han og kyssede min pande. Jeg smilte og kyssede ham igen.•••
Endelig et nyt kapitel! Tak for alle stemmerne<3
DU LIEST GERADE
Distance - Marcus og Martinus
FanfictionAfstand er en stor ting, men hvis man virkelig elsker hinanden er det vel ligemeget, eller hvad? ... Håber i vil læse med<3